Nekromanti Boken luktade fisk.

han göte

Warrior
Fick hem nya alvboken igår. väldigt bra bok, fick även hem en ny vapenmästare för den gamla gått sönder.
jag upptäckte dock att vapenmästaren nästintill stank av fisk. någon som råkat ut för samma sak?

är kanske en lite onödig tråd

k7e9

Hero
Det är säkert neogames sätt att få oss att tänka på grisodling, även om vi sitter med en episk-stridskonstbok i näven. :gremwink:

Detta var nog ett lite onödigt svar, men jag var tvungen.

Svaret på din fråga är: Nej, aldrig fått en Neogamesbok som luktat något annat än en bok.

han göte

Warrior
Jag tror starkt på din teori.

det var en onödig fråga som bör följas av ett onödigt svar

DesertRain

Hero
Det är rätt kul hur olika böcker kan lukta, mina regelböcker luktar lite skumt, mystik och magi luktar ingenting och alvboken luktar ny. D&D4 böckerna luktar riktigt nice och min DODT SL's Trudvangs Äventyrare stinker.

Purgatory, knäpp :gremwink:

Poseur

Swashbuckler
Jag hoppas bara att alvboken inte luktar porrtidning. Jag tål inte den doften.

/Poseur som spenderar helgen med sin flickvänn istället för alvboken :gremgrin:

tull

Hero
Hur luktar en porrtidning eller menar du den använda varianten som är så svåra att bläddra i?

Var till den lokala rollspelsbutiken idag, tyvärr har de inte fått in nya alver så jag köpte mig: Misslor, Encyklopedia Mundana och Sorgernas brunn istället! Samtliga böcker luktade gott.

Fienden

Hero
Poseur said:
/Poseur som spenderar helgen med sin flickvänn istället för alvboken :gremgrin:
BLASFEMI! HÄDELSE!!! Du är ingen sann rollspelare, Pos.

Säger Kraetyz, som har både flickvän och bok <.<

@Tibrand: Du är så jävla äcklig.

Jehorius

Veteran
F-flickvän? Ugh, you meddle with demons! Vet inte om det bara är jag, men jag luktar inte på mina böcker, jag läser dom.

Iavhé, som tycker folk av det motsatta könet är demoner, för att han inte förstår sig på dom. :gremmad:

Ymir

Liten kantbaron
Jag tror att det är en hemlig teaser på Jargien-boken, som kommer ha tillbringat veckor lagrad i ett fat garum, för kulturupplevelsens skull. Det är tyvärr också därför Jargien kommer sälja skitdåligt, trots att det blir en jättefet packe awesomeness i övrigt. Stanken blev helt enkelt för mycket för alla utom riktigt inbitna culture gamers.

- Ymir, spekulerar

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Vid vissa tillfällen har jag upplevt att limningen i böcker kan ha en stark och föga angenäm doft. Det kan vara det du har råkat ut för.

Poseur

Swashbuckler
Nej menar en ny, det är sådär plastigt och skum färglukt som just nästan bara porrtidningar har, och några andra saker tyvärr.

Nice hoppas du får mycket roligt med dina nya eonböcker.

/Poseur längtar lite tills sin nya bok.

Poseur

Swashbuckler
Nej jag vet det tyvärr. Men såhär i början utav ens förhållande kan det vara bättre att låtsas att man hellre är med demon-succubus än med sina neogamesböcker.

Det är väl som man brukar säga;
"Flickvänner kommer och går medans Neogames består"

/Poseur - något åt det hållet :gremwink:

tull

Hero
jag får väll lukta lite noggrannare nästa gång då! :gremwink:
För övrigt borde man ge ut Encyklopedia Mundana och Geografica Mundana i hårdpärm, samt låta nya magiboken heta Encyklopedia Magica. Det skulle passa!

Telephalsion

Swordsman
Formulae Mundana?
Thaumaturgica Mundana?
Magica Mundana?
Malleus Maleficarum Mundana?

Legion

Warrior
Haha, det här är guldstoff i reklamsammanhang.
Tror du får bli vår nya copy när det kommer till marknadsföring och annonsering, Poseur. :gremwink:

tull

Hero
Telephalsion said:
Formulae Mundana?
Thaumaturgica Mundana?
Magica Mundana?
Malleus Maleficarum Mundana?
Magica Mundana skulle passa EON bäst. <-- Den skall vara hårdinbunden också. Det vore coolt.

/Herr Persson som inte vill ha alvermodulen hårdinbunden eftersom det skulle bli ett för tydligt stilbrott i hans samling.