Slenderman-spökplumpen-demogorgonFrågan är nu… är den där läskiga slendermanfiguren kvar utomhus eller stängde den dörren efter sig då den gick in…?
Framförallt vet den antagligen att den är upptäckt och lär vara försiktig med att förekomma i bild. Antagligen är den hela tiden BAKOM OSS!Frågan är nu… är den där läskiga slendermanfiguren kvar utomhus eller stängde den dörren efter sig då den gick in…?
Men vad fan! Är det EN NY KEPS på hatthyllan?> Snurra runt på klacken och lys bakom mig samtidigt som jag gör ett coolt, svepande horisontellt hugg med förskäraren
View attachment 13826
Du försöker vara cool. Du har 30% chans att lyckas (Grundchans 30%). Du slår 3, vilket innebär att du lyckas perfekt!Jävlar! Så här cool har du nog aldrig varit förr. Synd bara att det inte verkar finnas någon här som kan beundra dig.
Sorry, en redigeringsmiss från min sida. Hatthyllan är tom och skohyllan står där du ställde den.Men vad fan! Är det EN NY KEPS på hatthyllan?
Lys på hatthyllan!
Förslaget ovan men med justeringen att jag moon-walkar fram till dörren.Känner mig cool efter det snabba hugget. Går och öppnar dörren till höger om soffan. Coolt visslande melodin till Mors lilla Olle.
Borde vi inte vissla Thriller?Förslaget ovan men med justeringen att jag moon-walkar fram till dörren.
Ja, svår visslingslåt bara. Vad har vi i Vissla, @Man Mountainman ?Borde vi inte vissla Thriller?