Nekromanti Bortglömda spelare...

Freddy

Veteran
Har det någon gång hänt er att ni glömt bort någon spelare om gruppen blir för stor... Mig har det hänt många gånger. Vi var 8 stycken som spelade och visst glöms då spelare bort. Men även när vi har varit 4 spelare har min SL som jag hade då glömt bort en eller två spelare... Händer detta alla SL???

Storuggla

Champion
Glömmer bort som i att en kille sitter där och inget säger eller inget hände rmed honom eller att man helt glömmer bort att ringa honom när det är dags att lira?

Storuggla, funtar på att skaffa Kalamar

Johan K

Gammal & dryg
Säkerligen !!

Visst så kan det hända att man glömmer folk & fä.
Har som tur aldrig blitt drabbad av det !!

The_Gorger

Hero
Jag har en vän som brukar sikta på att åtminstonde bli delvis bortglömd, mest för att tjäna pengar. I eon så åt han inte på en vecka och sov inte heller någonstans eller drack ngt. Det sparade han några silver på. :gremwink:
Han brukar fö när han blir tvingad att sova helt sonika lägga sig i ränstenen och ta en lur

walium

Ganska töntig, faktiskt
Det har hänt att ni jag spelat i riktigt stora grupper så har de mer tystlåta och passiva medlemmarna fått för lite utrymme. Många spelare kan behöva en liten knuff eller lite extra uppmärksamhet ifrån spelledaren för att nå sin fulla potential. Det är lätt att glömma bort dessa i en alltför stor grupp. Själv är jag ganska högljudd och oblyg i rollspelssammanhang och blir därför sällan bortglömd. :gremsmile:

Freddy

Veteran
Glömmer bort honom under spelets gång. Inget händer personen i fråga, kanske han får gå ut ifrån rummet och blir bort glömd. Det har hänt mig, jag har suttit ute och väntat och det kan ha gått 1½ timme innan man får komma in igen... :gremfrown: