Nekromanti Bortom: Lögnens slöja i butikerna under nästa v...

G

Guest

Guest
Kommentarer till nyheten/notisen Bortom: Lögnens slöja i butikerna under nästa vecka
Bortom: Lögnens slöja är färdigtryckt och levererat till förlaget.

Gå till nyheten/notisen

Johan K

Gammal & dryg
Trevligt att höra !

Trevligta tt höra att Bortom nu starx ska finnas i butik. Ska se ifall mn kan lägga vanmtarna på ett exemplar.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Re: Trevligt att höra !

Då önskar jag dig trevlig läsning, Johan! Hoppas boken faller i smaken. :gremsmile:

Johan K

Gammal & dryg

Då önskar jag dig trevlig läsning, Johan! Hoppas boken faller i smaken.
Det tror jag & framförallt hoppas jag ! :gremlaugh:
Se till att dyka upp på nått konvent åxå, så man kan få den signerad...

/ Johan K, som gillar att ha sina rollspelsböcker signerade av sin skapare.

Robert Jonsson

Jag kommer arrangera berättelsen Den Femte Kolonnen till Bortom på GothCon så dyker du upp där så kan jag givetvis signera den åt dig.

Olle Linge

Snigel
Grattis! [ANT]

Nu vet jag ju redan på ett ungefär vad boken innehåller, men jag väljer ändå att säga grattis för att det måste vara skönt att få sitt alster i tryck!

Robert Jonsson

Tack!

Det var en mäktig upplevelse att hålla boken i sin hand - och väldigt befriande. Det var definitivt skönt att få leveransen av posten (även om de höll mig på halster över helgen :gremtongue: ).

Jag ska suga på den känslan i några dagar, sen är det bara tillbaka och slita framför dataskärmen. :gremwink:

claes

Swordsman
Re: Bortom: Lögnens slöja i butikerna under nästa

Det hann de. Jag var där vid 18-tiden igår och hittade ett par ex av Bortom prydlig framställda bland de svenska rollspelen. Boken nästan lös med sitt ljusa omslag bland de mörka böckerna. Självklart köpta jag ett ex. En ganska tunn bok som ändock känns ganska "tjock" innehållsmässigt. Hade gärna sett att den var i A5-format... :gremsmile:

Arfert

Facit

Nu har jag fått mitt ex av boken, och det var ett bra första intryck...

OK, man kan ha massor med åsikter om typografi, bilder och layout (gudarna ska veta att JAG har det i alla fall), men gillade formatet, boken kändes bra att bläddra i osv... skönt format, lagom tjock för ett skräckspel... och även om jag normalt inte är för glättat papper om man inte ska trycka färgbilder funkade det här. Och eftesom det är tryckt på samma ställe som Saga borde bindningen vara bra.

Ser fram mot att läsa den!

Johan K

Gammal & dryg

Bra, då vert jag.
Dock så har jag tyvärr inte så stor koll på hur du ser ut, så du får komma fram & göra dig tillkänna på valfritt sätt. Så jag känner igen dig..

Robert Jonsson

Absolut. Ser jag dig (för dig känner jag i alla fall igen :gremgrin: ) så kan jag rycka tag i dig. Annars kan du ju bara plocka mitt mobilnummer från GothCon-foldern och messa mig på konventet. Fungerar det också. :gremsmile:

Robert Jonsson

Roligt att du fick ett bra första intryck! Det är ack så viktigt. Vi får hoppas att du behåller det goda intrycket då du väl får tid att läsa den. :gremsmile:

Troberg

Sinister eater
OK, nu har jag också skaffat det (och Hammaren och Trollspöt, Noir och Saga). Har bara hunnit bläddra det lite än, men det ser snyggt ut. Gillar den otraditionella färgsättningen på omslaget, men tycker att det är lite synd att man sedan gått tillbaka till den mer traditionella skräckfärgsättningen i resten av spelet.

Återkommer när jag hunnit läsa mer.