Nekromanti Bräckardrake/DD

Ludwig

Veteran
*Kliar sig fundersamt om huvudet*
När jag var liten så hade jag en fetisch för dinosaurer, en asexuell fetisch så fråga inte vad den bestod utav.
Iallafall, antingen så är jag blind eller så är jag dum, förhoppningsvis en kombination utav båda, för jag fann inget sätt att kontakta författaren "Eleas" på. Anledningen till varför jag skulle vilja nå författaren är för att det finns en del informationsmässiga saker jag gärna skulle vilja få reda på och jag hoppas att någon annan kanske har svaret.

Drunoks Drängar - Bräckardrake
De frågor som jag skulle vilja få svar på (jag har inte någon modul som stödjer drakar);
Hur hög är detta ting i manhöjd?
Kan man få mer information angående rustningen som är tänkt, d.v.s pris, formgivning och annat.)
Dels hur mycket skulle den kosta ifall man försökte sälja dem vidare och liknande förtelser.

Jag ber om ursäkt. Jag vet att sådant är upp till en SL och annat. Dock så våre det trevligt att höra lite idéer angående denna varelse. Sitter nämnligen och funderar på lite väl fantasifulla ting som den skulle kunna dyka upp i. Till exempel, vad händer ifall man placerar en dvärgamagiker i ett tunt stålhölje (liknande ett hus) på toppen utav ryggen (med modifikationer utav pansaret och "skottgluggar").
Överrös mig med idéer, fakta och annat. Väldigt bra jobb Eleas föresten.
(Upprepar länkningen återigen så att inga får felaktiga idéer om upphovsrätten http://www.drunok.org/old/svenska/arkiv/brackardrake.html )

Eleas

Hero
Hei! Du kan lättast kontakta mig över min e-mail (fenix_burns@yahoo.com).

Trevligt att du uppskattade artikeln (det var ju bland annat faktiskt anledningen att jag skrev den :gremsmile:). Om du har behov av att bolla idéer om bräckardraken till användning inom kampanj eller annat, maila mig så hjälper jag till.

--Björn, sömnlös SL