Kollad med det med stor nostalgi och insåg att filen har en knepighet, det mesta funkar för dubbelsidig utskrift, men handoutsen vill man inte skriva ut dubbelsidigt. Och karaktärerna som finns mitt i är i format A5 häften, så de vill man ha en schysst skrivare till som kan vända varannan sida annars får man innehållet upp och ner i dem ;-) Framsidan verkar också med tiden ha försvunnit, men det här ska inte vara något som påverkar spelupplevelsen. Det som kan påverka är att det är jobbigt att få ihop tre spelledare och femton spelare (plus en popcornförsäljare) som vi hade det på GothCon, men vi har spelat det "traditionellt" också och det blir så gott som lika bra (säkert ibland bättre). Tanken var när vi skrev det att det skulle finnas med CoC-stats till karaktärerna också, men det blev inte av och i efterhand så konstaterade vi, eller snarare jag som vill ha lite system, att det skulle blivit lite mycket med det också, med tanke på mängde slps, roller, miljöer och så vidare.
Gillar man akt 2 bäst så ska man också definitivt testa Våra måndagar i baracken från året efter, det är en fortsättning på den stilen. Humorn i akt 1 är rätt mycket samma som i årets scenario Oups rymden.
-Gunnar (shit vad jag diggade Bröderna Stursh)