Nekromanti Bra bild till vampyr

Mundo

Myrmidon
Tjena, jag spelar chatt-baserat rollspel som använder sig a nWoD-reglerna. Sajten kallas för Wantonwicked och där kan man göra karaktärer och leka med.
Jag har gjort en vampyr-karaktär och eftersom alla karaktärer har en egen wiki så vill jag ha en bild (föredragsvis flera bilder!) på henne.
Problemet är att hon inte är en daeva, hon är en nosferatu. Och då menar jag inte nosferatu som i gamla oWoD, där alla var skalliga, hade grå hud, stora öron och långa näsor, utan mer där man faktiskt ser skräckinjagande ut. Det kan tilläggas att hon är Baddacelli, vilket innebär att hon är blind. Det behöver hon dock inte vara på bilden, det kan man snyggt fixa till med lite photoshop!

Jag hittar dock inga snygga bilder alls. Någon här som kan rekommendera sökord? Eller kanske rentav bilder? Jag har försökt female monster, monster woman, vampire beast, etc.

För att förtydliga, jag vill ha bilder som de här:

http://i.imgur.com/bnLj773.jpg
http://i.imgur.com/94kn6ET.jpg

Inte som det här:

Och verkligen inte som det här:

Tips och hjälp? Ja tack!

God45

#PrayersForBahakan
Vad sägs om den här?

Eller kanske den här:

Eller:

Eller:

Mundo

Myrmidon
Så extremt oförutsägbart Arfert och Kärlekscraft :p

Hon är mer hobo än sjuksköterska, men gillar några av era fina monsterbilder väldigt mycket.

Snow

Swashbuckler
Är hon ful för att hon blivit vampyr? Eller var hon ful redan innan?
Dessa två kommer från bildgooglingen "evil vampire female". (jag skrev fel, men sökningen funkade ändå)

Annars, om du har photoshopskills kan du bara ta en vanlig arg kvinna, photoshopppa hennes hud så att den blir lite blekare gråare, lägg på lite vita spetsar i munnen och lite blod på hakan.
Mundo said:
Hon är fruktansvärd att beskåda för att hon är nosferatu. Inte nödvändigtvis ful, men fruktansvärd för dödliga att titta på.

Det ska inte krävas en andra titt för att en dödlig ska kännas obehag och förstå att något är fel.
Recca said:
Den första där tycker jag var vacker på något sätt. Otäck och skitbra. Jag blir sugen på att göra det till min vamps bild till en kampanj jag ska börja spela. Men hon är Tremere så det kanske inte funkar riktigt...

Arfert

Facit
Jag fördrar old school. "Hammer-skolan". På den tiden vampyrer fortfarande var europeiska, snygga på riktigt och coola.

Ok, hon är inte vampyr ännu (nedersta bilden), men snart. ;)
Snow said:
Fast detta var väl exakt det som OP inte ville ha? :) (Även om de är snygga)
Mundo said:
Arfert said:
OP hit och OP dit, tyckte det var dags för lite folkbildning. ;)