Rhodryn
Hero
Gaah... allt försvann! Behövde temporärt kopiera all min text, för att starta om internet, och för en gångs skull tänkte jag "naaah, jag behöver inte öppna word för att temporärt spara det där..." varpå det visade sig att jag faktiskt behövde det denna gången! *facepalming* *Får börjar om* Det får bli utan all extra text jag skrev då... men ändå... damn it! XD Kommer lägga till länkarna i alla fall. Det blev en hel del Asiatiskt Martial Art's filmer... de 4 första har jag ju sätt inom de senaste 2-3 månaderna, så dom var rätt färska på minnet. Den fjärde såg jag ju för bara någon dag sedan.
The Raid
The Raid 2
Once Upon a Time in Shanghai
The King of the Streets
Kung Fu Hustle
Jackie Chans Police Story serie.
Blood In, Blood Out
Det var hit jag kommit innan allt försvann... vet inte om jag glömt något. Så nytt nu då som jag hade på tanken att lägga till...
Snatch
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
The Iceman
Dredd
John Wick: Den har inte kommit ut än, men från vad jag har hört om den, så har den tydligen potential. Det är din standard "they wronged me, so now I want revenge!" typ av film. Många, inklusive jag, gillade trailern... men vi vet ju hur trailers kan vara... jaja får se om det blir något av den.
Det finns definitivt mer... men just nu, vid 3 på natten, så är jag för trött för att komma på dom. *kryper till sängs*
The Raid
The Raid 2
Once Upon a Time in Shanghai
The King of the Streets
Kung Fu Hustle
Jackie Chans Police Story serie.
Blood In, Blood Out
Det var hit jag kommit innan allt försvann... vet inte om jag glömt något. Så nytt nu då som jag hade på tanken att lägga till...
Snatch
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
The Iceman
Dredd
John Wick: Den har inte kommit ut än, men från vad jag har hört om den, så har den tydligen potential. Det är din standard "they wronged me, so now I want revenge!" typ av film. Många, inklusive jag, gillade trailern... men vi vet ju hur trailers kan vara... jaja får se om det blir något av den.
Det finns definitivt mer... men just nu, vid 3 på natten, så är jag för trött för att komma på dom. *kryper till sängs*