inte för att vara taskig men det kanske är lite trist att det hela tiden händer extremt underliga saker med rollpersonerna. nog för att det kanske kan få hända lite då och då, men chansen att rollpersonerna krashar med ett flygplan mitt under en färd samt överlever är snuuuuuuskigt liten.
det kanske är lite skojigare om rollpersonernas plan krashas lite med flit, piloten kanske hoppar ut (med fallskärm) och låter rollpersonerna landa själva (utan styrspak, den har han monterat bort /images/icons/smile.gif). sedan svartnar alltihop och du slår lite med en tärning, ett slag för varje rollperson för att se hur skadade de blir (kanske låter som om jag vill döda dem men det vill jag inte. skada dem bara lite granna, nån kan gärna knäcka ett ben så att det blir lite verklighetstroget, de flesta borde ju dö men det kanske inte blir så skoj). sedan kanske rollpersonerna fattar att nån försökt att ha ihjäl dem eller nått, och så upptäcker de att de är mitt uti i en skog och måste fram för att de har en skojig liten väska med nått skojig innehåll eller nått... eller så kanske det kommer små hudar och försöker ha ihjäl dem... detdär med att arbetsgivaren ringer dem och kollar om de är döda eller inte var rätt smart, sedan när han upptäcker att de inte är döda så jagar han dem...
och så händer nått mer, nu har jag tråkig jumpastik så jag hinner inte hitta på mer...
Smaffy är jag. blä.