Nekromanti Bra signaturer på wrnu

Rising

Vila i frid
Jag tänkte först skriva att jag gillade Krilles gamla (jättegamla) "There will be no Yatta in this karaoke room! Offenders will be shot!" Men det är ju liksom bara ett MegaTokyo-citat, och hur kul är det egentligen att citera någon populärkulturell referens?

Så, nej. Jag är skitless på signaturer, och håller med om att de bara är roliga för den som skrivit det. Gardeners sigg får kanske godkänt, eftersom det är lite av ett lurifaxskämt, men i regel så tröttnar jag oerhört fort på att få se någon grej om och om igen i en massa olika inlägg.

solvebring

Superhero
solvebring said:
Jag lägger nästan aldrig märke till andras signatur. Jag ser den aldrig typ. Förutom i de fall som Hans då den är en del av texten och faktiskt innehåller någonting av värde, eller i ditt fall då den tvingar sig på och bara är allmänt klumpig och jobbig, eller som i mitt eget fall då den består av någon bild eller banner.

... Nå, jag sätter inte stort värde vid signaturer och det finns inte så många som känns värda att bry sig om. En del kan ha något vettigt eller underhållande citat - det är trevligt, andra kan i form av text eller banner hänvisa en bra länk - det är också trevligt, och några få har något kort och schysst som alltid känns läsvärt - som t.ex. Hans som jag nämnt.
Fast om man nu ska berömma någon signatur ja då finns det bara en som är verkligt bra och det är Gardeners just för att det är den mest absolut fyndigaste signatur jag hittills sett.

Kort och gott, Han och Gardener, bäst hittills.
HAHAHA! :gremtongue:
Ja, där kan ni verkligen se hur dåligt jag uppmärksammar signaturer. Här i mitt förra inlägg berömmer jag Han för att hans signatur bara är en del av texten och som ibland faktiskt ger något, där han ofta skriver vad han menade och tänkte: "/Han som bla bla bla..." Och så har han en relativt stor signatur bestående av reklam för Matiné?! Såg det först nu! Ja, jävlar. :gremcrazy:

Craygh

Swordsman
De sämsta signaturerna är de som är fetstora och de som innehåller någon form av reklam. Skitirriterande.

Vimes

Sillkung
Jag älskar de här långa, matiga signaturerna med mycket citat och länkar och annat godis. Lejonparten av all text jag läser här på WRNU är de facto signaturer. Jag förstår att det måste kännas så fint för de användare som svingar dessa massiva signaturblock att kunna ge så mycket av sig själva till världen. Love it! <3

solvebring

Superhero
Nej, nu är jag seriöst skittrött på att se min egen signatur, just tack var den här tråden. Nu blir det kort och koncist och något jag själv verkligen uppskattar: Ett bra citat...

Fienden

Hero
Vimes said:
Jag älskar de här långa, matiga signaturerna med mycket citat och länkar och annat godis. Lejonparten av all text jag läser här på WRNU är de facto signaturer. Jag förstår att det måste kännas så fint för de användare som svingar dessa massiva signaturblock att kunna ge så mycket av sig själva till världen. Love it! <3
<3 Tack så mycket, Vimes. Förövrigt är din BILD bäst.

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Vimes said:
Tack. :gremwink:

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Arvidos said:
Signaturer är astöntiga. Ingen tycker att de är balla, förutom den som skrivit dem. Jag säger så här, finns det några signaturer som någon annan fått någon som helst behållning av?
Jag har två typer av saker i min sig:

1) reklamlänk till min blogg, eller (som nu) till sidan där man kan köpa EB.

2) någon liten text som jag behövt säga så ofta i diskussioner på sistone att jag inte orkar skriva den längre. Tidigt hade jag nåt om att allt jag skrev skulle tolkas med ett "jag tycker" framför, vilket jag tyckte var självklart men tydligen inte andra. Den jag har nu skrev jag för att jag hamnat i ett flertal diskussioner med folk som använt "pk" som om det faktiskt fanns - ni vet, "pk-maffian", "det är kasst att pk-folket inte tycker att jag ska få hata negrer och judar i fred", "feminist-lobbyn har tvingat alla att bara vara pk hela tiden, ska man inte ens få slå sin fru nu heller?"

MrG

Swashbuckler
solvebring said:
Ja, där kan ni verkligen se hur dåligt jag uppmärksammar signaturer. Här i mitt förra inlägg berömmer jag Han för att hans signatur bara är en del av texten och som ibland faktiskt ger något, där han ofta skriver vad han menade och tänkte: "/Han som bla bla bla..." Och så har han en relativt stor signatur bestående av reklam för Matiné?! Såg det först nu! Ja, jävlar. :gremcrazy:
Jag instämmer i hyllandets av Hans signaturstill med "/Han som bla bla bla..." och stör mig inte på den korta reklamen.

Annars har min favorit signatur genom tiderna varit när Genisis skrev att han ville spela mitt system ;-)

-Gunnar (som försöker härma Han så ofta han orkar)

eldilon

Veteran
Re: Vissa är bättre än andras!

Ah, i flera sekunder satt jag faktiskt där och stirrade på skärmen och trodde att min minimalistiska design till sist fått sin rättmätiga uppskattning!

Sedan insåg jag sanningen...

solvebring

Superhero

Hahaha! Visst är det trevligt.
Gissa om jag länge undrade varför Gardener muckade med mig personligen genom att ha den signatur han har.
... Jag blev dock snart varse om hur det låg till...

Foggmock

Myrmidon
Det är du och jag som har små snoppar. Men vi vet att det är viktigare att stanna länge på planen och att kukmeter per sekund också är viktigt. Ettrig!

Bunny

Crazy like a fool

Gardener said:
Kul tråd!
Hahaha! Vet du vad, från min synpunkt så har du alldeles rätt. Jag tycker följande signatur är den bästa: