Nekromanti Brist på förstånd!

RasmusL

Champion
Jag har haft en diskussion med rollspelare #S-G och min uppfattning är att personens spelstil är extremt dålig, saknar rim och reson och att det är helt sjukt att rollspelare #S-G tvingar de andra spelarna att dansa jenka i popcornskålen hela spelmötet. Usch! BLÄÄÄÄ! Det är värre än att tvingas titta på målarfärg som torkar mot hornhinnan!

Jag har försök allt! Jag har försökt prata med #S-G men inget händer, jag har försökt sabotera spelet genom att sätta eld på popcornen men inte heller det har hjälpt! Snälla bullen, vad ska jag göra!?

Brynolf

Dum fan
Tyvärr finns inget att göra. Du är dömd att ha popcorn mellan tårna för resten av ditt liv.

RasmusL

Champion
Recca said:
Gör du en poäng gentemot min tråd eller vad?
Delvis; inte mot din intention men mot en möjlig (och IMO trolig) tolkning av resultatet. Du har all rätt att diskutera dina funderingar, det är väl hela tanken med ett rollspelsforum, men bitvis blir det väldigt lätt att tolka det du skriver som förolämpningar och bashing.

Man Mountainman

Storsvagåret
Den här tråden verkar oseriös och framstår mest som ett verktyg för att driva med andra forumiter, så jag tar och låser den.

Cissi

Up to no good.
Vi skärper tillsägningen och stänger av Elmrig en vecka på grund av oseriös trådstart och förlöjligande av andra användare.