Nekromanti Brittiska ryssar

Storuggla

Champion
Ifall nu britter spelar ryssar i amerikanska produktioner, vilka spelar amerikaner i ryska produktioner? Någon som vet?

Storuggla, cinematologi

Marukusu

Hero
Skulle tippa på S:t Petersburgryssar eller Volgatyskar (finns de kvar förresten?).

De ryska filmer som jag har sett har inte innehållit något större antal amerikanskij så jag har egentligen ingen som helst aning. Så glöm allt jag skrev ovan.

-Danne, njet.

Yllle

Warrior
Я не знаю. Men förr i tiden så förekom en del östtyska skådisar i rollerna som tyskar och andra utlänningar. Men för det mesta så var det ryssar som fick spela dessa roller.

/Бьорн

Storuggla

Champion
Fotnot: De amerikanska rollerna i nordkoreanska filmer spelas antingen av samma tre amerikaner om och om igen, eller så smikar de upp koreaner så att de har enorma näsor, blek hud och ser allmänt groteska ut.

Storuggla, panmunjongpangpang

Yllle

Warrior
Hur har du fått tag i nordkoreansk film? Sovjetklassikerna kan man köpa på billiga dvd-utgåvor i vilken butik som helst i ryssland, men finns det något sätt att få tag i nordkoreansk film utan att hamna i alla möjliga SÄPO- och CIA-register?

Storuggla

Champion
"Sovjetklassikerna kan man köpa på billiga dvd-utgåvor i vilken butik som helst i ryssland, men finns det något sätt att få tag i nordkoreansk film utan att hamna i alla möjliga SÄPO- och CIA-register?"

Utan att hamna i register? ... Eh, det skulle vara om du kände någon som ska åka på en av KFA's resor till DPRK och avtalar med honom, muntligt. Då kanske du inte hamnar i ett register.
Annars är North Korea Imports teh shit. Snabb leverans, bra service. Man får med en bonus-cd med trailers och tre mp3-or. Men där.. ja, oddsen att du hamnar i ett register är väl större där.

Storuggla, kontakta ambassaden kanske

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
men finns det något sätt att få tag i nordkoreansk film utan att hamna i alla möjliga SÄPO- och CIA-register?
Få legala, kan jag tänka mig. Finns säkert som torrents, om man tycker om sånt =)

Yllle

Warrior
Få legala, kan jag tänka mig. Finns säkert som torrents, om man tycker om sånt =)
Iofs så tror jag knappast att antipiratbyrån skulle gå i spinn om de fick reda på att man tankar hem nordkoreansk action, men piratande är så jäävla drygt och besvärligt.