Troberg
Sinister eater
Japp. Omgående.Nope, det har jag inte.. Tyvärr, men jag kanske borde göra det. Eller ??
Japp. Omgående.Nope, det har jag inte.. Tyvärr, men jag kanske borde göra det. Eller ??
Konstigare än alla de asiatiska kampsportsspel som marknaden översvämmas av?Trist att bygga ett helt spel på själva wrestlingmatchen. Skuklle funka mycket bättre som brädspel tror jag. Som pikant inslag däremot...
Exakt, det var därför jag nämnde El Borbah, proffsbrottande privatdeckare i trikåer och mask.Wrestlingrollspel torde inte vara bara ringnappatagen.
Han är över 65. Om jag minns rätt så skiljer det bara någon månad på honom och hur gammal min far skulle ha varit.Han är bra för att vara i den åldern (men mycket mer än 55 är han väl knappast?)
Sett hans hatmatcher mot Undertaker och Vince McMahon?Och som sagt, han tar stryk som ingen annan.
Nepp, tyvärr. Men jag har sett en del Cagematcher och sådant. Det räcker.Sett hans hatmatcher mot Undertaker och Vince McMahon?
Har inte full koll på ECWs öde men WCW var ju ett fruktansvärt misskött företag och hade bara runnit ut i ickeexistens om WWF inte köpt upp dem. Det håller inte att ha halva rostern med kontrakt som säger att de har kreativ kontroll över sina egna karaktärer. Därför blev tyvärr WCW ett skämt, trots att det var spännande ibörjan.Lite synd att ECW och WCW köptes upp av WWF/WWE, de hade i min smak bättre stil. Jag menar, häftpistolsmatcher, behöver man säga mer?
Man får ju inte heller glömma att även den intervjun (som var rätt så intressant) mycket väl kan vara en del av brottningscirkusen och att de uttalandena var medvetna och planerade för att förstäka McMahons badguy-image. Det är inte första gången man har avslutat kontrakt med sådana avhoppsscenarion. Man ska inte tro okritiskt på något inom den sporten.Jag kan hålla med om att Bret tappade greppet om situationen där också lite grann och förstår hur Mcmahon resonerade, särskilt som Bret vägrade samarbeta. Men jag tycker ändå att slutet blev lite tragiskt för honom och han förtjänade inte den förödmjukelsen han fick utstå efter händelsen.
Du har väl sett "The Cautionary Tale of Numero Cinco"?Jag har funderat på att köra en brottare eller ex-brottare som hjälte i ett spel i stil med Buffy eller Angel, skulle passa perfekt där.