Nekromanti Brottsvåg i Örnsköldsvik

Johan K

Gammal & dryg
Vuj Vuj !

Vart är världen på väg.... :gremconfused:
Hur skall detta sluta måntro... :gremgrin:

Dewil

Skrivbordsgeneral
Fridsamt ställe?

Tänk om det var så där i resten av världen, att man tvangs skriva om toaklotter eftersom inga mord, rån eller våldtäkter inträffade.

Motsatsen har jag hört om Borlänge - där skriver tidningarna när brott _inte_ inträffat, vilket tydligen utgör undantagsfall...

Dewil

Storuggla

Champion
Ja se Borlänge har jag åsikter om! [ANT]

Dock inga som jag kan yttra utan att få Dalarnas turistbyrå på halsen :gremblush:

Storuggla, vattnet kommer runt

Johan K

Gammal & dryg
Re: Bah!

AjAj !!
Sicket öde att inte få köpa/kolla på cd-skivor på sin lunchrast...
De borde göra som jag, slappa & ta igen sig, för att sedan vara ohemulskt pigg igen... :gremgrin:

Rising

Vila i frid
Hah hah! [ANT]

Du äger! (skrattar fortfarande)

Den här skall jag mejla till alla jag känner...
Skitrolig tråd öht.

/Rising
som snart måste gå och lägga sig, vilket han aldrig kommer vänja sig vid att göra så här tidigt.

Hjalle

Swashbuckler
Varför Detta Är Hemskt

Det världens barn behöver är kultur. De behöver lyssna på musik och spela musik, de behöver sjunga, de behöver måla, de behöver läsa böcker och skriva poesi, de behöver göra någonting med sina händer som inte nödvändigtvis slutar i utlösning. När några ungdomar faktiskt samlas och bestämmer sig för att göra någonting konstruktivt på rasterna som a) berikar kulturlivet, b) ger en smula motion och c) stödjer en stackars lokal cd-butik i Avesta, så ska de inte, inte alls, mötas at en stängd butik. Jag kan så väl känna den kväljande känslan när magen gör en helomvändning och vill ta sig ut genom naveln, struphuvudet och knävecket och hela ens förhoppningsvärld om en Lyckad Rast (som inte inbegrep klotter på oskyldiga hamburgertoaletter, för en gångs skull) föll i golvet som en kaskad av spaghetti och glassplitter, så som när man skakat kastrullen upp och ned med ett glaslock och kanske borde ha tänkt mer tyngdlagen. När man går till en mördande lektion i skolan, som handlar om en svensk jävla kung och känner att kanske, kanske är denna dag förstörd. Särskilt när det är sånt väder - molnslaskigt med snålblåst - så är man nära självmord.

Därför är detta Hemskt.

Gastono

Hero
Haha, det är ju extremt!
Samma person två gånger alltså... ett sådant monster!

Nej men skämt åsido, klotter är inte att leka med.
Att se sånt på en toalett - fruktansvärt svårt att klara... :gremwink:

Dilandau

Myrmidon

Klockrent exempel av desperat lokaljournalist som måste fylla en sida en dag när absolut ingenting händer.

Hellzon

Långsamma Vargen
Jag har en kurskamrat från Ö-vik. Ska nog gratulera henne. :gremgrin:

/Hellzon - ingen kursare från Avesta, dock

Big Marco

Läskig

En dag fylld av dystra tankar förgylldes några minuter före midnatt med en skrattsalva som pågick i ca två minuter! Hur fan tänkte de på redaktionen?! *torkar tårar*