Nekromanti Brustna Hjärtan (DoD6)

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Brustna Hjärtan (DoD6)
Bakgrund
Ekorr-Mattis hade alltid varit något av en utböling i bygden. Ensam bodde han i en liten torvklädd hydda utanför byn, ett par gånger om året begav han sig dit för att byta ekorrskinn och pälsverk mot mjöl, fiskkrokar och andra förnödenheter. Resten av tiden höll han sig så långt ifrån andra människor som möjligt och det var inte heller någon ifrån trakten som sökte hans sällskap. Men så en dag när Mattis skägg hade blivit lika vitt som svart hade han sällskap av en storväxt yngling på ... (24873 fler tecken)

Gå till artikeln

Olle Linge

Snigel
Får jag läsa?

Will do. Har tränat 25 timmar senaste 7 dagarna och haft skolgrejer att göra så jag har inte haft tid och ork.Läser senare. Eller får jag läsa förresten? :gremsmirk: Du kanske ha elaka planer som du tänkte använda i vår kampanj?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Får jag läsa?

"Eller får jag läsa förresten?"

Jepp. Jag har i alla fall inte planerat att använda mig av någon del av upplägget till vår kampanj. Men jag planerar förstås inte särskilt mycket i förväg alls å andra sidan. :gremsmile:

Mattis

Swordsman
Du kunde väl ändå valt ett snällare namn på snubben. I mitt nästa äventyr heter garanterat den ryska transvestiten Walium.

Skämst åsido, detta är precis som jag vill ha ett äventyr upplagd för mig. Nu kan man använda större delen av texten även före och efter man spelat äventyret. Bra jobbat!

walium

Ganska töntig, faktiskt
"Du kunde väl ändå valt ett snällare namn på snubben. I mitt nästa äventyr heter garanterat den ryska transvestiten Walium."

Ekorr-Mattis är ju cool. Alla som gängar ihop sig med trollhonor frivilligt förtjänar all credit. :gremsmile:

Mattis

Swordsman
Låter inte allför långt borta från den riktiga ...

Men nu är jag väldigt off topic och det här vill du garanterat inte höra mer om. Fortsätt i samma stilen med äventyren, eller vad man nu ska kalla det. Scenario är väl ett bättre ord, kanske.

Johan K

Gammal & dryg
Bra jobbat Walium !!
Ska ta & försöka få till ett spelmöte med det här äventyret...