Jag får det i senaste Chrome.anth;n2210 said:Jag får det felet i senaste Opera (använder dock inte Opera i normala fall).
Jag får det i senaste Chrome.anth;n2210 said:Jag får det felet i senaste Opera (använder dock inte Opera i normala fall).
:grin::wink:CapnZapp;n2266 said:Smileys buggar ut. Provade genom att trycka tre styck i rad. Webbsidan flärpar då ur och återgår till startsidan för forumet (alltså vyn över alla forum). Tråden och mitt svar var putz weg.
Mvh,
Dante said:Jag har skrivit i statusrutan. Och den verkar funka för mig.
Ah, jag kollade på fel ställe.Dante;n2341 said:Jag har skrivit i statusrutan. Och den verkar funka för mig.
Spidde har lite mer att fixa innan man surfar på rollspel.nu på hela sajten. det kommer.Luna Lovegood;n2677 said:Klickar man på gå till senaste inlägg på en tråd via ett forum så visas ip istället för rollspel.nu och när man kommer fram får man ett meddelande om felaktig url.
På personliga notifieringar visar den kommentarer som skrivna av den som gjort inlägget som kommenterades inte den som faktiskt kommenterade.
Feuflux said:allmĤnna-diskussionsforum är känt alltså? Då har jag inget att buggrapportera längre.
Luna Lovegood said:Efter att ha testat lite så var en hel del av addresserna sådana, men även de som inte innehöll åäö funkade inte för mig.
Senaste Opera använder senaste Chrome-motorn, så det kan ju vara den gemensamma nämnaren.Storuggla;n2221 said:Jag får det i senaste Chrome.
Jag försöker återskapa felet i senaste Chrome (Version 33.0.1750.117 m) och lyckas ibland.Storuggla;n2184 said:Jag vet inte om det här redan är känt, men när jag försöker använda funktionen citera och på så vis svara ett inlägg så kommer jag till rutan där jag ska skriva mitt svar. Sen skriver jag det. När jag sedan upptäcker ett stavfel mitt i texten jag skrivit flyttar jag markören dit, trycker på delete eller backspace och skriver in rätt bokstav och... bokstaven dyker upp i slutet av all text. Alltså, längst ner. markören hoppar ner dit. Obönhörligen. För att rätta eventuella stavel eller knasiga versaler mitt i stycket får jag radera allt efter det och skriva om, eller lägga upp inlägget som det är och sedan använda "ändra" funktionen där det fungerar att ändra mitt i ord. Knasigt.
Dante said:När systemet autosparar så flyttas markören sist i inmatningsfältet.
Kan det vara så att det är DET som spökar här, snarare än något specifikt fel med citera-funktionen?
Krille said:Jag har samma problem i Chrome som ugglan.
Jag är inte säker på att det har med autospara att göra, eftersom det sker hela tiden när det väl har börjat (det börjar dock inte jämt), inte bara när den autosparar.
Ja det går, både till album (se inlägg #128 i denna tråd) och direkt (se inlägg #129 i denna tråd).Meluk;n3080 said:Hej!
Går det att ladda upp bilder till album eller bilder direkt i en tråd (t ex presentationstråden)? Ännu har jag bara lyckats ladda upp profilbilden. Övriga uppladdningar verkar "hänga sig". Tänkte lägga upp lite bilder på ett diorama jag skapat inför spelmöten osv.
/MVH
A
Denna lilla egenhet kommer sig gissningsvis av att du använt URL:en http://www.rollspel.nu. Av någon anledning förändras inte denna när man hoppar runt på webbplatsen.wilper;n3445 said:Reload skickar tillbaka användaren till startsidan
På det gamla forumet kunde man ladda om sidan när man läste en tråd för att se om det hänt något nytt på sistone. Försöker man samma manöver på det nya forumet skickas man tillbaka till startsidan.
Jag skulle önska att om man trycker F5/Ctrl-R i webläsaren så skall man uppdatera den tråd/sida man är på i stället för att skickas tillbaka.