Hade egentligen tänkt skriva en ”recension” på tisdag när vi är hemma i Stockholm igen, men kan lika gärna berätta vad jag tycker redan nu och revidera intrycket om något ändrar sig.
Vi har det jättebra här! Hotellet har en stor vattenpark och vår lille grabb har älskat att leka där! Vi har badat, åkt vattenrutschbana, lekt och haft kul! Jag var lite orolig för att det skulle vara ett party-hotell, men det är mest barnfamiljer här. De flesta andra hotellgäster är engelsmän och merparten är trevliga.
Maten och drickat på hotellet är lite av den kvalitet man kan räkna med när det är all inclusive. Inget att servera åt kungligheter, men helt okej.
Vi har även besökt stranden vilket var riktigt trevligt! Området är lite nedgånget, men jag föredrar det framför de konstgjorda städerna man hittar på vissa orter i exempelvis Spanien.
Alla locals har varit jättetrevliga! Har inte märkt av någon rasism, utan alla har varit snälla och hjälpsamma. Kriminalitet har jag inte sett jättemycket av. Ett visst ökänt MC-gäng verkar ha ett riktigt starkt fotfäste här, men annars verkar det vara lugnt.
Vi sa redan från början att den här resan är för vår son, det viktigaste är att han har kul. Och han mår verkligen som en prins!!!
Och vi har det riktigt trevligt också! Vi börjar bli rejält utmattade, men det beror på att lillgrabben är som en levande mini-tornado
Rekommenderar absolut folk att åka hit! Här kommer lite semesterbilder: