Vet inte om det är bra eller dåligt med alla dessa småkonflikter. Antingen är ulvarna med och tjafsar eller gömmer sig i kaoset. Känner mig inte alls trygg med situationen och hänger inte alls med i käbblet.
I brist på annat att bidra med slänger jag fram en röd/grön lista till allmänheten att beskåda och analysera. Impetigo är jag säker på medans jag känns hyfsat trygg med Vimes. Av resten litar jag inte på någon men min listan blir enligt följande.
Från grönast till rödast kör vi nedan.
@Impetigo : Är impetigo inte grön så är det hatten av.
@Vimes : Aktiv och jagar på i sann Vimes anda. Styr spelet och känns orädd. Blir därför rädd att jag är grundlurad men det får vara för tillfället.
@Empi: Läser denna som hyfsat god. Inte rödat ner sig iallafall och det lilla som har skrivits känns rimligt.
@Sidd : Inte jättemycket att komma med men har inte heller klantat till sig. Spelar lite lekfullt men har inte heller hjälpt byn ens det minsta när jag tänker efter.
@BiobunkerVII : Harvar runt och säger att det bara är Bio själv och Vimes som skriver men känns som att det är mycket ord och lite innehåll. Många småposter.
@fjodorsenuba : Skriver alldeles för lite. Ifall det skrivs så pass lite behövs det lite mer innehåll i det som kommer ut. Här vill jag se lite mer av basses anda med lite anklagelser och teorier om hur allt ligger till.
@RasmusL : Det kämpas ju iallafall på här! Har väl typ hela byn emot sig och är oerhört fladdrig.
@Basenanji : Har rivit på med anklagelser och mästerplaner om hur allt ligger till som bara är för dåligt underbyggda. Känslan när jag läser om Basse är att han drog lott om att dessa två är ulvarna och sedan väntade en dag och typ försökte samla bevis. Förstår inte riktigt vad tanken var med det.