Dagen gryr igen!
Kvar i spel är:
@Impetigo
@Basenanji
@Octagonal
@Empiricus
Denna runda slutar torsdag 21:00.
Kvar i spel är:
@Impetigo
@Basenanji
@Octagonal
@Empiricus
Denna runda slutar torsdag 21:00.
Tillbaka till ritbordet och gör om, gör rätt. Här tänker du riktigt krokigt…Först och främst, jag vill spontant inte helt gröna Impetigo, dels tycker jag att Basse spelat mycket rödare speciellt med sina sista poster att det är underlig läsning att sätta oss i paritet och dels så grönar inte en väktaroutning nu iom att Vimes kan ha varit väktaren och en ulv-Impetigo chansat på att ta skadan från att inte bomba för att skaffa alibi.
Poängem är ju, som jag tydligt deklarerat, att bomba ut både dig, Basse och Octa.Jag tycker inte cirkelbomb på basse och octa alls är en bra idé, det är ett direkt ulvigt förslag till och med för det ger ju möjligheten att slå ut alla tre av mig, Basse och Octo på en runda.
Rätt eller fel får väl visa sig men jag kommer faktiskt att bomba Impetigo. Den skada jag tagit hittills är inte av den karaktär att den bara kan ta bautabomber bakom sig, så jag kan ha blivit bombad x2 av en bybo.
Ok, då förstår jag bättre det som jag läste som osannolika tankevurpor. Den viktigaste infon stod ju i inlägget i r5.Okej, nu läste jag posten i förra rundan fel, läste Empi och Basse istället för Empi och Octo, skyller på att jag har lång dag och åkt tåg hela kvällen. Jag får tänka om,
Hårda bud i Mellerud 21.57…Jag är med på planen, men bara om @Octagonal bekräftar medverkan innan 22. Annars bombar jag Basse
Well, risken med bomber med en timmes färdväg och en trolig ulvbasse med fingret på avtryckaren.Hårda bud i Mellerud 21.57…
Noterar att Basse var online för 10 minuter sedan så inte omöjligt.Well, risken med bomber med en timmes färdväg och en trolig ulvbasse med fingret på avtryckaren.
Det är Octa som ska bomba Basse, hans bomber når fram oavsett om du lever eller dör.Well, risken med bomber med en timmes färdväg och en trolig ulvbasse med fingret på avtryckaren.
Please doFår jag berätta hur många BP jag har?