Impetigo
Ärkebiskop
@Octagonal Fick du iväg en bomb mot Basse innan 22.00? Annars får vi fundera ett varv till på hur vi ska få till det.
Spelar nog ingen roll. Basse kan bara bomba bort dig på en sexa (1/6), annars går din bomb fram och Basse är bortbombad (om Basse är ulv tror jag ju att han ljuger och har mindre än 7 BP, typ 1 eller 2).Skickade 10 min sent, suck. Men tror vi Basse hängde på låset 21:00? Kollade inte om denne var online då vilket förstås borde gjorts. Är det också så att Basse har 7BP kvar som väl va vad som aviserades förra rundan kan jag inte heller ta kål på den jäkeln.
Dessvärre har jag spelat CY_Borg och inte haft fokus på den här magiska avslutningen. Hur vill ni att jag ska bomba?
@Empiricus och @Octagonal visst bombade ni mig den senaste rundan?Jag är uppenbarligen väktaren, hur i hela friden skulle Basse annars leva?
Jajamen@Empiricus och @Octagonal visst bombade ni mig den senaste rundan?
Fast Cy_Borg är inget dessvärre, tvärtom den roligaste spelupplevelsen på mycket myclet länge! Ni måste testa! Jag tycker att CB faktiskt är ännu bättre än Mörk Borg - och då är Mörk Borg en sensation!Dessvärre har jag spelat CY_Borg
Sedan är det här väldigt tekniskt finlir (vilket jag tycker är cool, även om jag är urdålig på den här sortens spel).Impetigo said:Octa bombar Basse
Basse och Empi bombar Octa
Vad är det du är ute efter med resonemanget om bombplanen? Att jag inte skulle vara väktaren? Det går ju inte ihop. Att Empi eller Octa skulle bombat varandra eller sig själva och ljugit om det? Det går inte ihop.Så det kunde ju vara fint att få höra er alla tre- i tillägg till denna bombplan - resonera om följande:
Octagonal och Empiricus bombade Basse [ej bevisat].
Basse påstår att hans BP är oförändrad [ej bevisat].
Impetigo hävdar att han skyddade Basse.
Vem av dessa fyra spelare är ulv utifrån ovanstående?
Till sist: jag PMade Genesis att jag bombar Octagonal igår kväll. Ska jag ändra mig och sedan skicka PM kl. 18 för att "reset:a" timern? @Impetigo
Impetigo! Du är en stjärna!Vad är det du är ute efter med resonemanget om bombplanen? Att jag inte skulle vara väktaren? Det går ju inte ihop. Att Empi eller Octa skulle bombat varandra eller sig själva och ljugit om det? Det går inte ihop.
Vilket är skälet till varför jag pressade Empi om *precis detta* igår.Däremot hjälper det potentiellt byn mot en potnetiell ulvempi att veta.
Jag har 3 BP kvar. Jag har inget emot att bombas ut om det leder till byseger.Jag vilk gärna att @Empiricus avslöjar hur många BP han har. Ur ulvens perspektiv är ”mindre än tolv” all information som behövs så det kostar ingenting nu att outa det. Däremot hjälper det potentiellt byn mot en potnetiell ulvempi att veta.