Christoffer
It's all pig.
Sällan bryr jag mig så mycket om AP-inspelningar men denna är helt fantastiskt fin! Kanske kan vara att både Judd och Sean är bekanta röster för mig (från Sons of Kryos och Narrative Control, två gamla podcasts). Kanske kan vara att de spelar Burning Wheel. Kanske att det också är en spelare en spelledare, en form jag är rätt förtjust i och som kanske också underlättar lite att orka följa med i en Actual Play-inspelning.
Oavsett. Det här visar dels väldigt bra Burning Wheel in action vid ett spelbord (eller här över Roll20 då), det visar också hur klassisk Story Now kan se ut och fungera och, kanske framförallt, det är en jävla bra berättelse som en får följa! Berättelsen tog slut här för några dagar sedan så det är också en komplett arc, från inledande övertygelser till hur de ändras och utvecklas och till slut fantastiskt fint avslut.
Oavsett. Det här visar dels väldigt bra Burning Wheel in action vid ett spelbord (eller här över Roll20 då), det visar också hur klassisk Story Now kan se ut och fungera och, kanske framförallt, det är en jävla bra berättelse som en får följa! Berättelsen tog slut här för några dagar sedan så det är också en komplett arc, från inledande övertygelser till hur de ändras och utvecklas och till slut fantastiskt fint avslut.
The Shoeless Peasant
Audio available here: https://www.dropbox.com/sh/ipoo1cp83ftiwhh/AACWXN2zlE4RpjxtkHlv-uria?dl=0
www.youtube.com
Last edited: