Jag undrar om någon är intresserad av att köpa följande. Prisförslag anges men kan diskuteras särskilt vid köp av flera saker. Jag är nästan (men inte helt) immun mot bytesförslag:
Bushido: Rollspel från 80-talet. Innehåll i nära nyskick. Saknar tärningar. Lådan lite tilltryckt.
Dragon Warriors: Rollspel från 80-talet, utgivet i 6 pocketböcker, dvs en komplett samling. Böckerna innehåller regler, äventyr, monster och spelvärld. Använda men i fint skick. 500kr SÅLT!
Conan unchained: Modul till 1´st ed. AD&D. Nyskick. 100kr
Jag har även en del brädspel till salu:
Drakskatten: komplett, fint skick, 300kr
Okänd Planet : saknar tre kort, 50kr
Combat Cars : komplett, sliten låda, 300kr SÅLT!
Rogue Trooper : komplett, sliten låda, 100kr SÅLT!
Tornerspelet: komplett, nära nyskick, 75kr.
Om intresse finns säljer jag även mina SF- och fantasyböcker, skräck, kioskromaner etc, men detta kanske inte är rätt forum för böcker?
Frakt går som regel på 55kr med Schenker, om vikten inte överskrider 1 kg eller paketet blir för stort. Man kan ofta skicka åtminstone två typiska rollspelslådor (typ Bushido, Combat Cars, Drakar & Demoner) för 55kr.
Med posten blir det dyrare.
Det går naturligtvis bra att hämta i Stockholm.
Edit: Jag får inte upp bilderna här, men kan skicka dem om så önskas.
Jag nås säkrast på:
Rostboll@gmail.com
Bushido: Rollspel från 80-talet. Innehåll i nära nyskick. Saknar tärningar. Lådan lite tilltryckt.
Conan unchained: Modul till 1´st ed. AD&D. Nyskick. 100kr
Jag har även en del brädspel till salu:
Drakskatten: komplett, fint skick, 300kr
Okänd Planet : saknar tre kort, 50kr
Tornerspelet: komplett, nära nyskick, 75kr.
Om intresse finns säljer jag även mina SF- och fantasyböcker, skräck, kioskromaner etc, men detta kanske inte är rätt forum för böcker?
Frakt går som regel på 55kr med Schenker, om vikten inte överskrider 1 kg eller paketet blir för stort. Man kan ofta skicka åtminstone två typiska rollspelslådor (typ Bushido, Combat Cars, Drakar & Demoner) för 55kr.
Med posten blir det dyrare.
Det går naturligtvis bra att hämta i Stockholm.
Edit: Jag får inte upp bilderna här, men kan skicka dem om så önskas.
Jag nås säkrast på:
Rostboll@gmail.com