Nekromanti Butiken Arcane

Botulf

Hero
Någon som vet om den fortfarande finns? Har hittat adress och telefonnummer men inte fått något svar hittills. Ska ta en sväng till Stockholm i helgen så hade tänkt att svänga förbi där.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Den finns, men har knepiga öppettider. Torsdag till och med söndag tror jag.

Bjorn

Hero
Dante said:
Den finns, men har knepiga öppettider. Torsdag till och med söndag tror jag.
Jag har fått känslan av att den drivs mer eller mindre som ett "hobbyprojekt" av en handfull grabbar som alla har ett (mer eller mindre) vanligt 9-5 jobb också. Själv trodde jag det var fredag till söndag faktiskt.

Jag brukar alltid för säkerhets skull ringa innan jag åker dit... Dock väl värt ett besök, speciellt för begagnatsortimentet.

/Bjorn

Dimfrost

Special Circumstances
Fast de är väl horribelt dyra på begagnade grejer? Det är i alla fall intrycker jag har fått från deras konventsbutik. Typ för folk som inte vet vad Tradera är.

Eksem

Champion
Ja, men för oss som inte har tålamod har de ofta mycket spännande grejjer inne. Deras priser är klart acceptabla och är trevliga. Jag kan bara rekommendera dem för alla som inte är studenter eller av andra anledningar behöver vända på slantarna.

Dimfrost

Special Circumstances
Tålamod? Whut?

Och acceptabla priser? Jag minns det snarare som att de hade slitna ex av Krigarens handbok för 500 spänn och så.