Jag skulle byta med Vulf och så skulle jag säga att "om en vecka så kommer jag vilja att ni allihop på hela regementet kidnappar mig, gräver ner mig i en myrstack och börjar xxnka bulle på mig, filmar det och postar filmen på wrnu med "I like bukkake!"-musiken som bakgrund.
Eller så skulle jag byta med någon lirare som filmar förstapersonsporr, typ killen bakom Exploited Teens- eller Teach My Ass-filmerna.
Eller så skulle jag byta med Paris Hiltons bodyguard och bara strypa henne så att jag slipper läsa om henne i varenda djävla tidning.
Eller (förmodligen mest, faktiskt) så skulle jag vilja byta jobb med klåparen som designar godisförpackningar på Fazer. Alltså, det finns ett godis som är så djäkla gott - bästa godiset på år och dagar - som heter Tutti Frutti Rings. Det är ett skittråkigt namn, påsen ser skittråkig ut, tråkigt, tråkigt, tråkigt, osv, men godiset är jättegott. Det är jättemysik och konstig lakrits blandat med blågul konstig smak som är svår att placera och någon fruktig rödgul grej. Ringarna har jättebra konsistens - som bröst - fylliga men ändå fasta, och det är jättebra storlek på påsen också: Lite för mycket för att man ska ta det i ett svep. Det känns lagom lyxigt. Hade det bara varit en snygg förpackning och ett coolt namn så hade alla köpt dem som galningar.