Nekromanti Byata jobb för en vecka ?!?!

Johan K

Gammal & dryg
Om du fick channsen att byta jobb för en vecka. vad skulle du byta till då ?

För min del så skulle det vara intressant att få byta med Göran Persson, att få se hur det går till att styra sverige. Att få channsen att se hur det är i "maktens korridorer"..

/ Johan K, som är mer äm lovligt halvdöd efter en kaotisk dag.. :gremsuck:

PAX

Jordisk Äventyrare
Michael Schumacher kunde få byta arbetsplats med mig.

Rising

Vila i frid
Jag skulle byta med Vulf och så skulle jag säga att "om en vecka så kommer jag vilja att ni allihop på hela regementet kidnappar mig, gräver ner mig i en myrstack och börjar xxnka bulle på mig, filmar det och postar filmen på wrnu med "I like bukkake!"-musiken som bakgrund.

Eller så skulle jag byta med någon lirare som filmar förstapersonsporr, typ killen bakom Exploited Teens- eller Teach My Ass-filmerna.

Eller så skulle jag byta med Paris Hiltons bodyguard och bara strypa henne så att jag slipper läsa om henne i varenda djävla tidning.

Eller (förmodligen mest, faktiskt) så skulle jag vilja byta jobb med klåparen som designar godisförpackningar på Fazer. Alltså, det finns ett godis som är så djäkla gott - bästa godiset på år och dagar - som heter Tutti Frutti Rings. Det är ett skittråkigt namn, påsen ser skittråkig ut, tråkigt, tråkigt, tråkigt, osv, men godiset är jättegott. Det är jättemysik och konstig lakrits blandat med blågul konstig smak som är svår att placera och någon fruktig rödgul grej. Ringarna har jättebra konsistens - som bröst - fylliga men ändå fasta, och det är jättebra storlek på påsen också: Lite för mycket för att man ska ta det i ett svep. Det känns lagom lyxigt. Hade det bara varit en snygg förpackning och ett coolt namn så hade alla köpt dem som galningar.

Basenanji

Postd20modernist
Karl Forsberg? Peter Asp?

Jag älskar hockey men kan inte spela. Jag fuskar med lite hockey-bockey på vintern. Men å så jag suger! Ha ha!!

Men om man får drömma skulle jag dra på mig 21:an i Philly och vinna Stanley Cup!

Pengarna är inte intressant egentligen, det är det sportsliga jag vill åt...

/Basenanji, sportnörd

Marukusu

Hero
Hah! Lätt...

Jag skulle byta jobb med Kim Jong Il, sätta igång den ärofyllda återföreningen av Korea och kaxigt peka finger åt George Bush i TV. Därmed så skulle jag odödligförklaras inom extremvänsterkretsar världen över och vad som händer därnäst är, som de gamla illyrierna sade, "none of my concern".

Om jag hann med det så skulle jag också bli bästa polare med den gamla vapendragaren Kina och finansiera en ny bolsjevikrevolution i Ryssland, och sedan så skulle det vara en smal sak att stycka upp världen i autonoma sovjetrepubliker.

- Danne, realismen personifierad.

magoo

Hero
Kungen!

Jag vill vara Kungen i en vecka och få lite inblick i hur hans liv ser ut. Jag skulle tycka till om allt möjligt och få en massa tidningsrubriker, typ:

Kungen är feminist!
Skaffa ett riktigt jobb, Madeleine, säger Kungen!

Foggmock

Myrmidon
Jag kan tänka mig att byta jobb med killen som uppfann det limfria klick-golvet. Han får 60 öre per bräda som är kanske 30*80 cm, och det tillverkas 80 fotbollsplaner i veckan.

Under tiden skulle jag ta anställning som kung, casha ut apanaget och sen säga upp mig.

Men, eh, finns det nått jobb jag hade velat prova på så är det väl kirurg eller nått annat som är skitsvårt och tokviktigt.

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Om vi med jobb menar "sysselsättning" tror jag att jag skulle vilja byta med Dubya. Inte för att jag vill ha hans jobb, mind you (även om "världens mäktigaste man" låter rätt skönt) utan för att han skulle få spendera en vecka med min huvudsakliga sysselsättning -- lära sig elementär logik.