Okej, BYN!
Fan, jag tror faktiskt att jag efter tjugo års varulvsspelande börjar förstå hur man spelar varulvsspel! (Tar i trä) Det känns bra och därför vill jag verkligen att vi ska vinna det här!
Nu måste vi hjälpas åt! Vi måste känna att vi är ett lag och vill nita ulvar, inte få våra drömprojekt godkända eller bilda åsiktsklubbar.
Ni har gjort en jättebra insats
@Sysp @Brynolf och
@Sidd - absolut!
Men om jag och Vimes (t ex) inte fattar eller håller med så gör ju inte det oss automatiskt till ulvar! Tvärtom får vi ju diskutera med varandra och hjälpas åt att stöta och blöta grejer.
Det var en bra poäng
@Brynolf att ulvlaget förstås inte behöver offra ett nattmord på en siare som är uppfuckad, men vafan, jag är inte ulv! Jag tänker inte så! Jag bara antog att det smartaste var att Julius Caesar valde EN ulv, dubbla nattmord och skräpig siare. Jag har inte tänkt så himla mycket på nattmordet och huruvida det logiskt hänger ihop med Julius val av meny.
Men förklara det för mig då? Hjälp mig att haja!
Och hörni: vi kan bara inte rösta ut Vimes nu, när typ alla andra är inaktiva och lågflyger. Det är helt koko.
Men jag tror att det blir precis så när ulvlaget lågflyger och låter byn som Fjodor säger: hacka ihjäl varandra.
Kom ihåg
vem som skrev det först!