Jag vet inte. Det jag är tämligen säker på är att varken Isaac, BM eller Stradh är ulvar. Men jag kan ha snörat ihop mitt egna argument någonstans och det börjar bli ont om tid att kontrollera alla detaljer. Det här var ett svårt spel av någon anledning och jag har nog aldrig grävt så mycket som jag gjort nu under R2 och R3.En sak ni bybor bör vara liiiite säkra på är att det är liiite säkra på att ni i alla fall inte blir lurade av Anthrox och Sidd.
Visst de kan ha fel men med det trackrecordet de har hittills så är det väl lugnt va
@Anthrox
Vem av Fjodde och Sysp bör röstas ut?
Jag väljer Sysp.
Hoppas på vinst!Tänk om någon galning valde att spela själv. Tänk om det är en sån jävla tönt vi kämpar mot!
Det vore episkt!Tänk om någon galning valde att spela själv. Tänk om det är en sån jävla tönt vi kämpar mot!
Tänk om det är du?Tänk om någon galning valde att spela själv. Tänk om det är en sån jävla tönt vi kämpar mot!
Vi måste nog ha en till omgång av rollspel.du där anth får rösta ut alla själv.Jag vet inte. Det jag är tämligen säker på är att varken Isaac, BM eller Stradh är ulvar. Men jag kan ha snörat ihop mitt egna argument någonstans och det börjar bli ont om tid att kontrollera alla detaljer. Det här var ett svårt spel av någon anledning och jag har nog aldrig grävt så mycket som jag gjort nu under R2 och R3.
Betyder det där att Fjodde och du vunnit?Bara så ni vet....det är albumet "Asterix och tvedräkten" vi spelar uppenbarligen
View attachment 21560