Jag kan inte gröna mig. Kommer sitta i en bil och köra och vara hemma sent. Kommer kunna skitsnacka sista halvtimmen men jag tror knappast jag kommer.kunna bidra med mycket mer upplystheter som kommer gröna.
Jag håller med om att caset mot Stradh är uruselt och det skulle jag säga om samtliga andra.
Mitt argument till varför jag inte ärrekryterad ulv är att det är extremt vädelöst att ha en lågflygare som kompanjon. Skulle jag vara JC så kanske det skulle vara lättare att lågflyga.
Jag må ha varit inaktiv men jag har försökt värna om att inte rösta ut bybor. Jag gör ett undantag denna runda och röstar på en bybo.
Röst:
@fjodorsenuba
Anthrox jag tycker du har gjort en bra genomgång och djupdykning.
Sysp du har varit aktiv. Tydligt att jag borde välja dig som rekrytering om jag skulle bli JC. Riktigt bra aktivt spelande.
StradhLestat du anklagar mig för att inte komma in i spelet och lågflygande, visst men om jag är JC är jag inte ensam enligt min plan. Vem är då min kompanjon/er?
Big Mama förstår jag att ni ser som grön sen tidiga rundor pga avslöjande men jag ser inge grönanade aktivitet efter det. Känns som om det behövs nya meriter.
Sömnigaissac det är kul att du är med. Du passar nog snart in du med i lågflygarklubben. Vilka anser du är min/mina kumpaner?