Sidd
”Bybo”
Asså Basse: grymt jobbat hela spelet.Stoppar snabbt in huvudet här i en paus från tentarättning och allt annat jidder…
Jag misstänker Stradh och röstar på honom eftersom…ja, han är min mest misstänkte. Tvåa på listan är Fjodor, trea Sysp. Just nu kan jag absolut tänka mig att rösta på Fjodor.
Men jag är mycket osäker och skulle verkligen behöva hjälp. Tycker att @Anthrox och @Sysp s poster ser bra ut, men har som sagt inte hunnit läsa ordentligt. Vad tänker du @Sidd? Vad säger du @Big Mama ?
Som jag ser det är det legit på WRNU att lägga tidiga röster för att hindra ulvar att vinna på snajp. Men visst, det kan ju också vara så att ulvar verkligen vill ha ut någon och därför röstar tidigt. Men då oftast i något sorts slutskede av partierna.
Snajp:
-är ju nåt ulvar håller på med. De har ju koll på läget, är förberedda på hur nattfasen urartat och sitter med fingret på avtryckaren.
-På slutet när det bara är 3-4 spelare kvar brukar även bybor försöka då även de räknat på hur det kan komma bli.
-ovanligt bybobeteende i början-mitten av spel.
Du argumenterar alltså tvärtom mot vad jag uppfattar det.
Vad tycker du ang det?
Nu prioriterar du Stradh: vad har du på denne?
Tvåa: fjodde: vad har du där?
Det betyder att Sysp hamnar 3a i kön för dig att rösta på: Just denne ser jag inte har grönat sig. Vad har Sysp gjort för bra röstningar? Gräv? Denne la tidigt fram ett vanilla-JCval förslag, gjorde statistik-lista…