Varulv Bybornas hövding - R3

Anthrox

Byns sämsta Majestix.
@Anthrox
Hur läser du av Basse nu sista timmen.
Kanske sista timmen av detta Varulvsspel.

Sitter inte känslorna utanpå å blixtrar?

En agropost på mig att nu ska det minsann Sidd sättas på plats.
Sen nu R3:186 när dreven verkar vara på fjodde och det börjar puttra runt Sysp och Isaac så är Basse överväldigat glad och typ segerviss???
Talar inte min röst sitt tydliga språk?

Anthrox

Byns sämsta Majestix.
Jag tror det är Basse och Sysp som är ulvparet (bra att säga det eftersom det finns hög risk att jag blir mördad inatt).

Basenanji

Postd20modernist
En agropost på mig att nu ska det minsann Sidd sättas på plats.
Sen nu R3:186 när dreven verkar vara på fjodde och det börjar puttra runt Sysp och Isaac så är Basse överväldigat glad och typ segerviss???
arrrgh, jag försöker verkligen inte att gå igång men du är ju på mig hela tiden.

Det är bra att vi misstänker varandra och drevar mm, men du och Brynolf liksom låser er på att jag är ulv och då blir det så svårt att vara konstruktiv tillbaka.

arrrgh, jag försöker verkligen inte att gå igång men du är ju på mig hela tiden.

Det är bra att vi misstänker varandra och drevar mm, men du och Brynolf liksom låser er på att jag är ulv och då blir det så svårt att vara konstruktiv tillbaka.
Jag skulle behöva ett snabbt svar från dig: Har du fått PM om din roll?

Basenanji

Postd20modernist
Talar inte min röst sitt tydliga språk?
Det ska bli så jäkla kul att ses på Varulvsgalan. Då ska hejja på dig med ett glatt: "Tjena Hövding!" ;)

Anthrox, jag noterar att du tycker att jag "kastar shade" på Stradh. Jag smutskastar Stradh för småsaker eller bara som en brunsmetning. Det är okej. man måste inte tro på bevis bara för att de finns.

Här tex: var det smutskastning?

fjodorsenuba

Krigarpoet
Nu har jag kanske en sak.....som jag inte vet hur jag ska tolka......
Om jag boprtser från meddelandetmed frågan om JAG hade "lust och möjlighet" att ta på mig rollen som Julius ceaser...så har jag inte heller fått några meddelande.... inget som "du är vanlig bybo" eller ngt alls........

Så om vi nu bortser från de vi vet har fått powerroller (ni lär ju fått meddelande), så kanske det blorde grävas i lite vilka som tycker det är konstigt att Big M och Isaac inte fått meddelanden? Tycker dessa att de är konstigt för att deutgått från att vi andra fått bybomeddelanden...n'är de själva fått ULV meddelanden?
Minns jag rätt i att de som ifrågasatt detta är basse och Fjodor...eller är det Basse och Sidd?
Nej jag har inte ifrågasatt det. Jag tyckte att vi inte skulle gräva i meddelandena för det var inte tanken från SL. Jag har inte heller fått PM och när jag säger det "sent" så var det ulvigt.

Basenanji

Postd20modernist
(Och @StradhLestat jag har för tillfället släppt dig. Just nu röstar jag på Sömnige Isaac eftersom jag tror att Sömnige Isaac och Big Mama är en käck ulvduo! Haka på!)

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Nej jag har inte ifrågasatt det. Jag tyckte att vi inte skulle gräva i meddelandena för det var inte tanken från SL. Jag har inte heller fått PM och när jag säger det "sent" så var det ulvigt.
Sant, du har ju nämnt detta tidigare i spel vilket jag noterat. Då blev jag misstänksam då du var sen ut med informationen, men nu vet jag inte längre.