StradhLestat
Hero
Nååå hur är det i PM-gate?Jag skulle vilja ha ett svar här från
@fjodorsenuba
@Basenanji
och
@Sysp
Vem av er har fått PM?
@fjodorsenuba
@Basenanji
och
@Sysp
Vem av er har fått PM?
Talar inte min röst sitt tydliga språk?@Anthrox
Hur läser du av Basse nu sista timmen.
Kanske sista timmen av detta Varulvsspel.
Sitter inte känslorna utanpå å blixtrar?
En agropost på mig att nu ska det minsann Sidd sättas på plats.
Sen nu R3:186 när dreven verkar vara på fjodde och det börjar puttra runt Sysp och Isaac så är Basse överväldigat glad och typ segerviss???
arrrgh, jag försöker verkligen inte att gå igång men du är ju på mig hela tiden.En agropost på mig att nu ska det minsann Sidd sättas på plats.
Sen nu R3:186 när dreven verkar vara på fjodde och det börjar puttra runt Sysp och Isaac så är Basse överväldigat glad och typ segerviss???
Jag håller på i detta nu. Började då du nämnde det.Och @Big Mama samt @Sömniga Isaac kan börja gräva fram där ni blivit påhoppade och av vem, när ni sagt att ni inte fått PM
Jag skulle behöva ett snabbt svar från dig: Har du fått PM om din roll?arrrgh, jag försöker verkligen inte att gå igång men du är ju på mig hela tiden.
Det är bra att vi misstänker varandra och drevar mm, men du och Brynolf liksom låser er på att jag är ulv och då blir det så svårt att vara konstruktiv tillbaka.
Det ska bli så jäkla kul att ses på Varulvsgalan. Då ska hejja på dig med ett glatt: "Tjena Hövding!"Talar inte min röst sitt tydliga språk?
Nej jag har inte ifrågasatt det. Jag tyckte att vi inte skulle gräva i meddelandena för det var inte tanken från SL. Jag har inte heller fått PM och när jag säger det "sent" så var det ulvigt.Nu har jag kanske en sak.....som jag inte vet hur jag ska tolka......
Om jag boprtser från meddelandetmed frågan om JAG hade "lust och möjlighet" att ta på mig rollen som Julius ceaser...så har jag inte heller fått några meddelande.... inget som "du är vanlig bybo" eller ngt alls........
Så om vi nu bortser från de vi vet har fått powerroller (ni lär ju fått meddelande), så kanske det blorde grävas i lite vilka som tycker det är konstigt att Big M och Isaac inte fått meddelanden? Tycker dessa att de är konstigt för att deutgått från att vi andra fått bybomeddelanden...n'är de själva fått ULV meddelanden?
Minns jag rätt i att de som ifrågasatt detta är basse och Fjodor...eller är det Basse och Sidd?
Jag har inte fått något PM. Inga frågor. Ingenting. Jag blev överraskad av att spelstarten kom igång vid åtta-tiden.Jag skulle behöva ett snabbt svar från dig: Har du fått PM om din roll?
Så hakar du på mitt tåg mot Sysp då eller ska vi styra.om mot Basse?Jag tror det är Basse och Sysp som är ulvparet (bra att säga det eftersom det finns hög risk att jag blir mördad inatt).
Sant, du har ju nämnt detta tidigare i spel vilket jag noterat. Då blev jag misstänksam då du var sen ut med informationen, men nu vet jag inte längre.Nej jag har inte ifrågasatt det. Jag tyckte att vi inte skulle gräva i meddelandena för det var inte tanken från SL. Jag har inte heller fått PM och när jag säger det "sent" så var det ulvigt.
Låt oss se vad Isac och Big M hittar om sig själva... Vem som hållt dem för "pm gate".... Är det någon som inte har powerroll som vi känner till...så jaSå hakar du på mitt tåg mot Sysp då eller ska vi styra.om mot Basse?