Mogger
Hipsteranka
Jag är så dödligt trött på mitt användarnamn. Finns det någon möjlighet att byta till något annat?
Du borde överväga att ändra din personliga titel till "Jak er Traffaut", "Formely knowned as Traffaut" eller något, för att folk inte ska börja fundera på vad du är för en filur.Måns said:En vänlig moderator fixar det. Traffe går i graven och ersätts av Måns.
(vilket faktiskt var mitt allra första användarnamn på wrnu för länge, länge sedan...)
Meh! Det har jag ju redan gjort.Han said:Du borde överväga att ändra din personliga titel till "Jak er Traffaut", "Formely knowned as Traffaut" eller något, för att folk inte ska börja fundera på vad du är för en filur.
Visst är det. Jag tänker iofs dra igång ett litet paussnack någon dag. Kan vara kul att bara prata lite, inte bara om TSOY utan lite allt möjligt.Balderk said:OT: Att det är tråkigt med sommarlov från tomrummet? Jag hade ju vant mig med att ha en hög mail därifrån när jag kom hem från jobbet.
Menar du signaturen? Jag har slagit av visningen av dem, så det missade jag. Jag menade titeln under ditt namn där det står "Druid". Min tanke var att det ligger intill namnet och ger direkt en förklaring.Meh! Det har jag ju redan gjort.
/Han som åtminstone vet med sig att han kommer besviket tänka "Åh, den där Måns. Tacka vet jag när han var den där gamla hederliga Traffaut"Zorbeltuss said:Såg bara första delen, "Traffaut är död!" genom forumlistan... du får inte skrämmas så...
Det är menat att vara svengelska. Inte för att det blir mer korrekt då, men...Pilzeman said:Men du, "forumist"? Bara jag som tycker att "forumit" är oändligt mycket mer korrekt (dvs det är korrekt och "forumist" är det inte)? Visserligen är det ingen som bestämmer sånt, förutom vad folk faktiskt säger, men jag har då aldrig hört något annat än "Forumit".