Och så lite kommentarer
Grattis Mask. Att spöa ett gäng grafikloosers i avatarskapande måste värderas högt av dig.
Att porrTuva fick vara med i hela tävlingen trots att både Yassilus och Masks hintat om att den bryter mot forumsreglerna är fascinerande. Inte för att jag har nån koll på exakt vad som sägs i forumsreglerna...
Fogge fick inte vara med i tävlingen stackarn. Hans avatar är riktigt cool dock. Även om en textlös variant hade varit coolare så är den här roligare så det jämnar ut sig.
Den här är klart hårdare och mer stämningsfull än Vitulvs första bidrag (tycker jag då). Det är en sådan här snubbe som ska spela ondingen i en film där en massa halvnakna tonåringar förvirrat springer omkring och blir dödade med yxor. Fast nu råkar jag föredra mask-bilderna. Vitulv är en mask.
Undrar vad det var för stackare som klickade fel och råkade rösta på mig...
Eksem fick många röster och bilden känns väldigt estetisk. Det är sådana här saker som man kan få med i konstutställningar. Dock så visar den en rollspelare med bar överkropp vilket är aningens läskigare än Cthulhu.
Zorbeltuss är så överlägset coolast i den här omröstningen att det tog mig omkring två hundradelar att avgöra vad jag skulle rösta på. Det är kanske inte den snyggaste avataren med bäst upplösningen eller nån sån smörja, men att vira in sig i julgransbelysning i ett mörk rum och ta kort på det är så vansinnigt häftigt. Synd att du inte vann, folk har uppenbarligen dålig smak här.
Gillar bilden på dig Yassilus, du ser ut som en halvgalen shaman i någon obskyr Norrköpingssekt. Fast ögonen tycker jag inte passar med resten av bilden.
För övrigt, varför har du en T4:a i pannan Johan K? Det stör bara bilden tycker jag. Låt skägget tala för sig.
Sen orkade jag inte komma på fler åsikter.
Grattis Mask. Att spöa ett gäng grafikloosers i avatarskapande måste värderas högt av dig.
Att porrTuva fick vara med i hela tävlingen trots att både Yassilus och Masks hintat om att den bryter mot forumsreglerna är fascinerande. Inte för att jag har nån koll på exakt vad som sägs i forumsreglerna...
Undrar vad det var för stackare som klickade fel och råkade rösta på mig...
För övrigt, varför har du en T4:a i pannan Johan K? Det stör bara bilden tycker jag. Låt skägget tala för sig.
Sen orkade jag inte komma på fler åsikter.