Vitulv
Årets spelledare 2011 och 2013
Tänkte slänga upp en lista på miniatyrer som jag gärna byter bort. Främst uncommons, men även några rares (commons skiter jag i, eftersom ingen vill ha mina fem kruthik hatchlings ändå)
Rare:
<ul type="square">
[*] Centaur Hero
[*] Champion of Yondalla
[*] Fiendish Giant Praying Mantis
[/list]
Uncommons:
<ul type="square">
[*] Catfolk Wilder
[*] Renegade Warlock
[*] Yuan-Ti Halfblood
[*] Bloodhulk Fighter
[*] Mad Slasher
[*] Cloud Giant
[*] Rhek
[*] Xeph Soulknife
[/list]
Äh, vafan, jag tar med några commons också. Kanske är det någon som är ute efter dem. De commons som jag har alldeles för många dubletter av är: Kruthik Hatchling, Celestial Dire Badger, Giant Frog och Displacer Serpent.
Observera att det här är figurer som jag har dubletter av. Jag är såklart villig att byta även andra gubbar, men då blir jag petigare vad jag byter mot. Vad gäller ovanstående figurer går jag helt enkelt på regeln rarity=rarity (dvs. rares mot rares, uncommon mot uncommon osv.).
Jag är själv ute efter roliga pjäser i alla fraktioner, men mitt hjärta slår extra hårt för lawful, då företrädelsevis evil.
Säg bara till om ni vill byta något så ses vi över en fika på Ritorno (stockholmsforumiternas standardhak). Kan såklart kombineras ihop till en forumsfika om vi är flera som vill passa på att byta pjäser.
- Vulf
Rare:
<ul type="square">
[*] Centaur Hero
[*] Champion of Yondalla
[*] Fiendish Giant Praying Mantis
[/list]
Uncommons:
<ul type="square">
[*] Catfolk Wilder
[*] Renegade Warlock
[*] Yuan-Ti Halfblood
[*] Bloodhulk Fighter
[*] Mad Slasher
[*] Cloud Giant
[*] Rhek
[*] Xeph Soulknife
[/list]
Äh, vafan, jag tar med några commons också. Kanske är det någon som är ute efter dem. De commons som jag har alldeles för många dubletter av är: Kruthik Hatchling, Celestial Dire Badger, Giant Frog och Displacer Serpent.
Observera att det här är figurer som jag har dubletter av. Jag är såklart villig att byta även andra gubbar, men då blir jag petigare vad jag byter mot. Vad gäller ovanstående figurer går jag helt enkelt på regeln rarity=rarity (dvs. rares mot rares, uncommon mot uncommon osv.).
Jag är själv ute efter roliga pjäser i alla fraktioner, men mitt hjärta slår extra hårt för lawful, då företrädelsevis evil.
Säg bara till om ni vill byta något så ses vi över en fika på Ritorno (stockholmsforumiternas standardhak). Kan såklart kombineras ihop till en forumsfika om vi är flera som vill passa på att byta pjäser.
- Vulf