Har en del saker som inte riktigt passar i min hylla. Det jag gärna blir av med är:
* Rise of the Runelords adventure deck 6: Spires of Xin-Shalast. Oöppnad plast runt korten men förpackningen är lite sönderriven.
* AD&D 2ed The Drow of the Underdark. Hel men rejält sliten.
* Pathfinder. Council of thieves map folio. plastad.
* Palladiums Rifts regelbok. Välläst men hel....
* AD&D Dungeon of Death. Nyskick
* D&D 4E Forgotten Realms Campaign guide. Läst men i mycket bra skick.
*D&D 5E Princes of the apocalypse. Oläst och utan hyllskav.
* Top Secret S.I av TSR. Ordnar bilder om någon är intresserad.
* 2 Pathfinder cardgame promo cards. Googla "Gnome plate card" eller "Jason's lucky ring" för bilder.
Det jag är intresserad av är en del Pathfinder adventure paths, Drakar och Demoner (6:e utgåvan eller tidigare), Rifts böcker, Mutant Å0 zonkompendier, D&D Next och Böcker från äventyrsspel (romaner och soloäventyr). Skicka pm vid förslag på byte så ordnar jag bilder och mer info om skick.
* Rise of the Runelords adventure deck 6: Spires of Xin-Shalast. Oöppnad plast runt korten men förpackningen är lite sönderriven.
* AD&D 2ed The Drow of the Underdark. Hel men rejält sliten.
* Pathfinder. Council of thieves map folio. plastad.
* Palladiums Rifts regelbok. Välläst men hel....
* AD&D Dungeon of Death. Nyskick
* D&D 4E Forgotten Realms Campaign guide. Läst men i mycket bra skick.
*D&D 5E Princes of the apocalypse. Oläst och utan hyllskav.
* Top Secret S.I av TSR. Ordnar bilder om någon är intresserad.
* 2 Pathfinder cardgame promo cards. Googla "Gnome plate card" eller "Jason's lucky ring" för bilder.
Det jag är intresserad av är en del Pathfinder adventure paths, Drakar och Demoner (6:e utgåvan eller tidigare), Rifts böcker, Mutant Å0 zonkompendier, D&D Next och Böcker från äventyrsspel (romaner och soloäventyr). Skicka pm vid förslag på byte så ordnar jag bilder och mer info om skick.