Om du gillar dvärgar så är detta något för dig! Jag kan erbjuda kärnan i ett dvärgband:
Battle Plate Marshal
Dwarf Ancestor
Dwarf samurai
Bara att fylla på med Gold dwarf fighters, Dwarf raiders och Hill dwarf warriors enligt tycke och smak.
Och vad vill jag ha? De där raregubbarna som du nästan blev sur när du öppnade!
Dromite Wilder
Xen’Drik Champion
Half-Fiend Ogre
Divine Crusader of Corellon
Djinn
Ghaele Eladrin
Phoelarch
Ghostly Consort
Champion of Yondalla
Valorous Prince
Ambush Drake
Mummy Lord
Boneclaw
Ravenous Vampire
Alusair Obarskyr
Exorcist of the Silver Flame
Achaierai
Ice Troll
Ogre Zombie
Fire Genasi Dervish
Lareth the Beautiful
osv.
De enda rares jag absolut inte vill ha är Spectre (har jag redan), Fiendish monsterous scorpion och Large Monstrous Spider. Annars går nästan vad som helst. Åjajustdet, ingen Barghest heller, Dimfrost...
Hör av dig så är dvärgarna på väg i ett välemballerat, vadderat postpaket per omgående (för de är inte värda att åka paket...). Stockholamre kan med fördel byta till sig crap rares för detta byte.
//Moonglow
Battle Plate Marshal
Dwarf Ancestor
Dwarf samurai
Bara att fylla på med Gold dwarf fighters, Dwarf raiders och Hill dwarf warriors enligt tycke och smak.
Och vad vill jag ha? De där raregubbarna som du nästan blev sur när du öppnade!
Dromite Wilder
Xen’Drik Champion
Half-Fiend Ogre
Divine Crusader of Corellon
Djinn
Ghaele Eladrin
Phoelarch
Ghostly Consort
Champion of Yondalla
Valorous Prince
Ambush Drake
Mummy Lord
Boneclaw
Ravenous Vampire
Alusair Obarskyr
Exorcist of the Silver Flame
Achaierai
Ice Troll
Ogre Zombie
Fire Genasi Dervish
Lareth the Beautiful
osv.
De enda rares jag absolut inte vill ha är Spectre (har jag redan), Fiendish monsterous scorpion och Large Monstrous Spider. Annars går nästan vad som helst. Åjajustdet, ingen Barghest heller, Dimfrost...
Hör av dig så är dvärgarna på väg i ett välemballerat, vadderat postpaket per omgående (för de är inte värda att åka paket...). Stockholamre kan med fördel byta till sig crap rares för detta byte.
//Moonglow