Nekromanti Caligula och moderering

ro83rt

Swordsman
(man måste respektera folk som är hängivna idén om sin egen förträfflighet)."
Det här upplever i varje fall inte jag som speciellt smickrande heller. Annars stämner det.

Sedan ifrågasatte jag också framställningen. Dvs. att det målas ut som attraktion, ursprunget finns i tråden "årets nyheter", och någon dessutom svalde betet och frågade var den här lustiga användaren kunde beskådas.

Dimfrost

Special Circumstances
Jag tycker å andra sidan att Eksems inlägg var en väldigt mild och positiv bild av Caligula...

/Dimfrost

Jaggernaut

Hero
Sedan ifrågasatte jag också framställningen. Dvs. att det målas ut som attraktion, ursprunget finns i tråden "årets nyheter"

Jo men det frågas också efter "är det några specifika forumspersonligheter som man borde känna till?" i ursprungsinlägget.

och någon dessutom svalde betet och frågade var den här lustiga användaren kunde beskådas.

Samma person som frågade ifall det finns några nya personligheter på forumet som är läsvärda (så egentligen är det smickrande att ens tas upp).

/Jaggernaut - säger sitt.

Eksem

Champion
Re: Året som gått

Äh, jag tycker Caligula är cool. Det där med solbrännan och Lunarstorm har han skrivit om själv flera gånger i nöjda ordalag (jag la minsann ingen värdering i det), jag har skrivit till Caligula förr att jag gillar hans D&D taliban-stil (det gör jag), han ger sig aldrig i en diskussion (det är inget påhopp, det är sanning, och dessutom la jag ingen värdering i det), han är helt övertygad om att han är en riktigt grym snubbe, det märks (vilket jag inte heller la någon värdering i, för den delen).

Och framförallt: Caligulas närvaro har förändrat mycket på framförallt D20-forumet men även lite på hela rollspel.nu . Jag gillar det, och jag tycker det bör uppmärksammas.

Jag tycker inte jag har varit elak. Men om Caligula uppfattar det så ber jag om ursäkt. Det var nämligen inte meningen.

ro83rt

Swordsman

Jag tycker inte jag har varit elak. Men om Caligula uppfattar det så ber jag om ursäkt. Det var nämligen inte meningen.
Jag har ingen aning om hur Caligula uppfattat inlägget. Egentligen bryr jag mig heller inte så mycket om hur just han upplever sin situation här. Det var mer en allmän reflektion om hur forumet fungerade rent socialt.

Eksem

Champion

"Det var mer en allmän reflektion om hur forumet fungerade rent socialt"

Av alla andras inlägg att döma en ganska subjektiv reflektion också.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013

"Det var mer en allmän reflektion om hur forumet fungerade rent socialt."

Funkar ungefär som i verkligheten. Beter man sig som ett arsle så tycker folk illa om en, och behandlar en därefter. Inga regler i världen kommer att få folk att tycka om någon som står på ens tår och skriker en i örat.

- Vulf

G

Guest

Guest
Hej Robert!

Tack för ditt stöd mot dem otrogna! Jag kunde dock inte gå vidare i din länk. Kan du prova att länka igen kanske?

PS: Jag ska utnämna dig till ÖB för Germania så fort jag är tillbaka i Palatino!

Ackerfors

Alas, your rapids!
Inlägget ro83rt länkar till är det här och går inte att nå eftersom han använt bbcoden för adresser och inte för inlägg och inlägget blev flyttat tillsammans med hela tråden. Detsamma kan gälla fler länkningar i tråden.

G

Guest

Guest

Äsch, det här är ett diskussionsforum och har man gett sig in i leken får man leken tåla. Det tycker jag är helt ok.

Jag tar gärna några smällar, men då räknar jag kallt med att grabben i andra änden tar några också, eftersom jag mer än gärna delar ut några.

Jag är en tuffing och jag tror dem flesta här redan vet det.

G

Guest

Guest

Haha! Jag hoppas epitetet "elefantmannen" är för ett organ betydligt längre ner på kroppen än näsan....

G

Guest

Guest

Nej, nej, nej det är lugnt! Du är ju en av dem få trevliga snubbarna här inne.

Dessutom delar jag ut några snytingar till dig när tiden är inne...

G

Guest

Guest

Jag är inte blonderad, och solbrännan är äkta vara! Precis som mina blå ögon och välpumpade muskler!

Jag är äkta vara grabbar!

seinet

Swashbuckler
Kanske en liten slinga i parsningen för URL-taggen? Ifall URL:en syftar på ett inlägg på webbplatsen byts det mot en Inlägg-tagg istället? Så svårt bör det väl inte vara, bara lite strängoperationer.

/Seinet Wintermute - Hade kunnat göra det själv ifall han inte varit så lat

ro83rt

Swordsman
Hej Robert!

Tack för ditt stöd mot dem otrogna! Jag kunde dock inte gå vidare i din länk. Kan du prova att länka igen kanske?

PS: Jag ska utnämna dig till ÖB för Germania så fort jag är tillbaka i Palatino!
Eh...jag tror att jag kanske får omvärdera min ståndpunkt i den här tråden. Jag verkar ha blivit indragen i något större och mer ondskefullt än jag någonsin kunnat ana.