Nekromanti call of chtulu.

chrull

Stockholm Kartell
1930? 1920 måste du väl mena? [nt]

NT = No Text (Ingen text)

chrull

Stockholm Kartell
Re: va?

Jag känner igen det, även om det kanske inte i första hand är på svenska forum.

Men om vi ska få rada upp allt dumt som sägs på andra forum, och dessutom utländska så kommer vi snart komma fram till att allt är skit, skräp och avfall.

Förövrigt så har nakna människor alltid haft stort inflytande över historien. Utan nakna människor hade vi inte haft någon historia. Vilket kanske vore ett bra skräckscenario. Grottmänniskor som måste lista ut hur de ska föröka sig?

Men nu tänkar jag fan inte låta dig dra med mig ner i en ond spiral av OT. Så försök inte ens! :gremsmile:

chrull - nästan påklädd

chrull

Stockholm Kartell
Re: Mm

är call of cthulhu vänligt imot att göra egna äventyr?

Nej. det är värdelöst på den fronten. Och när du väl kommer på nått bra så ger du alltid upp halvvägs eftersom du inser att det inte kommer vara lika intressant som cthlhu-novellen du läste senast...

Då är tex vampire betydligt lättare.

chrull

Ithaqua

Utsvulten Wendigo
Re: Orkar: verb, att spela orch i Games Workshop-spel

Det som räknas är hur många verkligt bra supplement som finns.

Exakt! Och det givetvis bara för att man mer eller mindre alltid kan vara säker på att de är excellenta! Vad CoC anbelangar. Jomenvisst, jag är fanatiker..*S*

:gremlaugh:

Ithaqua

Utsvulten Wendigo

Det märks att det inte fanns någon Naken-Janne på hans tid... (Han kan väl inte vara OT på skräckforumet?)
Saker som dessa kan du ju inte bara slänga ur dig utan vidare förklaring!! *S* OT eller ej, det låter som en komiskt internskröna: do tell...

Troberg

Sinister eater

Saker som dessa kan du ju inte bara slänga ur dig utan vidare förklaring!! *S* OT eller ej, det låter som en komiskt internskröna: do tell...
Jag tror jag sagt det mesta. Mark Twain trodde inte att nakna personer hade inflytande. Naken-Janne har inflytande (eller uppmärksammas i alla fall...). Och han är skrämmande.

Konstigare än så var det inte.