kalcidis
Hero
Rin-tin-tin-tin-tin-tin-tin!
Har den senaste tiden blivit smått sugen att köpa mig ett par CoC-böcker. Problemet är bara att jag inte riktigt håller någon koll på vilka som är bra och vilka man ska passa vidare till näste man.
Dessa böcker har jag sen tidigare;
Call of Cthulhu 5.6
Delta Green
Complete Masks of Nyarlathotep
Keepers Companion
+ diverse småäventyrsböcker
Vad känner ni borde vara nästa steget? Jag bläddrade lite i Cthulhu Dark Ages för någon dag sedan och den såg väldigt bra ut så det funderar jag på att köpa.
Vad är tankarna om dessa?
Green & Pleasant Land
Terror From The Stars
Nightmare In Norway
Trails of Tsathogghua
Malleus Monstrum
Vidare undrar jag vart man kan hitta Delta Green: Countdown? Är det en sån där bok som är hopplöst omöjlig att köpa för en OK slant eller måste man punga ut otroliga second hand-priser?
Har den senaste tiden blivit smått sugen att köpa mig ett par CoC-böcker. Problemet är bara att jag inte riktigt håller någon koll på vilka som är bra och vilka man ska passa vidare till näste man.
Dessa böcker har jag sen tidigare;
Call of Cthulhu 5.6
Delta Green
Complete Masks of Nyarlathotep
Keepers Companion
+ diverse småäventyrsböcker
Vad känner ni borde vara nästa steget? Jag bläddrade lite i Cthulhu Dark Ages för någon dag sedan och den såg väldigt bra ut så det funderar jag på att köpa.
Vad är tankarna om dessa?
Green & Pleasant Land
Terror From The Stars
Nightmare In Norway
Trails of Tsathogghua
Malleus Monstrum
Vidare undrar jag vart man kan hitta Delta Green: Countdown? Är det en sån där bok som är hopplöst omöjlig att köpa för en OK slant eller måste man punga ut otroliga second hand-priser?