Jag såg nyligen på en film på 4:an, ganska sent på natten. Den hette "Den oinbjudne gästen". Och ifrån den filmen så fick jag en Jätte bra story. jag håller på med att skriva ner storyn på papper nu..... Den handlar om ett par som köper ett Stort hus. De är inte så jätte välbärgade, så de tvingas hyra ut en del rum i huset. Sen dagen efter så kommer det en man som verkar vara MYCKET välbärgad, han erbjuder sig att betala 1 månad nu på direkten. Och han säger att hans bank kommer att skicka över pengarna til deras konto snarast. Några dagar senare så har dem fortfarande inte fått pengarna, så de går ner till hans rum, och knackar på...... Ingen öppnar
Så de bankar ännu mer.....
Ingen öppnar nu heller. Nu hör de en massa bankande och slammrande från rummet, som ännu inte blibit betalat. Det fluttar in en familj (2 kineser) i "lägenheten" bredvid. En morgon ett par dagar till därefter så upptäcker kineserna att de har kackellackor under diskhon. De märkar också att de kommer från "lägenheten" bredvid. Alltså den välbärgade mannen, vid namn K. Hayes. Och de har fortfarande inte fått betalt. Då tar de upp fallet i rätten, men lagen står tydligen på K. Hayes sida, för han säger att han HAR betalt dem,och ord står mot ord. En dag när de kommer hem så hittar de dörren till K. Hayes lägenhet öppen. De tittar in, och ALLT är borta, allt från spis och kylskåp till förstört golv och väggarna är nedslitna. Helt förstört, och så mycket jobb som de hade haft med att rusta upp kåken. Nu tar de efter K. Hayes....... Och sen är det upp till SL:n att fortsätta..................
Själv tycker jag denna storyn var bra. Då för att jag sett filmen också. Så det var lite svårt att förklara. Det hände en hel del rsyliga saker hela tiden. Förresten, K. Hayes är en sjuk i huvet jävla gubbe, som beter sig allmänt kåt på en av Rp:arna. (Gärna en tjej) OM ni vill så kan ni be om den fördiga upplagan av äventyret när jag är klar, så kan jag skicka den till den / de personerna. [color:red]text</font color=red>[color:red]text</font color=red>