StefanB
Warrior
Sitter här med Arms and Equipment framför mig och letar nya leksaker till min sharpshooter och hittade en mycket intresant pryl, en Camo Scout Armor. Det står där "Avalability: Specialized" och om man slår upp det tidigare i boken står följande: "Specialized: The item is usually retricted to particular species, planet, or region of space. Within its home area teh item is normally prevalent or common. Beyond this area its price may double, if its avalible at all."
Så jag sitter och funderar på var den skulle kunna finnas.
Sen tänkte jag också på eftersom den är laglig så borde man kunan lägga ut en annons på "nätet".
"Sökes: Camo Scout Armor
Söker en Camo Scout Armor och är villig att betala upp till 10.000 krediter för ett bra exemplar. Kontakta Malcolm på Malcolm Security."
Skulle man inte då också kunna köpa en sån från nån i en annan spelgrupp, givetvis i samma era, och då givetvis rollspela fram hela köpet.
Så jag sitter och funderar på var den skulle kunna finnas.
Sen tänkte jag också på eftersom den är laglig så borde man kunan lägga ut en annons på "nätet".
"Sökes: Camo Scout Armor
Söker en Camo Scout Armor och är villig att betala upp till 10.000 krediter för ett bra exemplar. Kontakta Malcolm på Malcolm Security."
Skulle man inte då också kunna köpa en sån från nån i en annan spelgrupp, givetvis i samma era, och då givetvis rollspela fram hela köpet.