damogn
Hero
Röst: @StradhLestat
Om du är bybo så har du haft ett helgons tålamod med mig! Det måste jag säga (det gäller även Sysp och andra)Jag vet ju att du röstat på mig en massa @damogn redan från start och om jag var ulv hade jag väl nackat åtminstone någon av dig eller stradh! Annars var ju utkomsten av den här rundan ganska given iom 2 spelare redan är mot mig direkt! Men jag är bybo, därför bllev du inte mördad!!!
Det jag menade är det ÄR iaf någon typ av gräv....så lite har det varit detta partiet...Och jag förstår att det är avgörande och ledsen att jag inte har mer att gå på, men jag blir inte klok på alla poster.
Tänk om det är så! Tänk om det är så att man inte kan avgöra vem av er som är det för att Isaac är Carmilla?Nu, hemkommer efter utemiddagen med familjen, så tänkte jag sätta mig i soffa.
Last will and testament: (om rösterna står sig nu)
Isak får stå med Hundhuvudet.... OM han själv inte är carmilla....då står han med seger...
Jag åker.... jag har inget -2 skydd, så även om basse inte vaknar, så är det kört för mig...
Ses i eftersnacket...där jag till 99% kommer kunna säga "Told you so"
1% är om isak är camilla![]()
Detta är lite rödande väl?Jag tar tillbaka. Jag står på mig och står kvar. Något säger mig att jag kommer göra ett grovt misstag om jag röstar på Rasmus.
Om det här innebär slutet för byn så får jag ta det på mig. Men oavsett har spelet varit kul.
Om det du säger är sant så får du skälla på mig i eftersnacket ^^ Jag ska dock säga att jag fortfarande hyser en oro, som är helt ogrundad, att det finns en risk att varken du eller Rasmus är bovarna i dramat. Men den risken lär ju var obefintlig.Nu, hemkommer efter utemiddagen med familjen, så tänkte jag sätta mig i soffa.
Last will and testament: (om rösterna står sig nu)
Isak får stå med Hundhuvudet.... OM han själv inte är carmilla....då står han med seger...
Jag åker.... jag har inget -2 skydd, så även om basse inte vaknar, så är det kört för mig...
Ses i eftersnacket...där jag till 99% kommer kunna säga "Told you so"
1% är om isak är camilla![]()
Det är ju inte helt omöjligt... Men jag tror det inte.... han skulle i så fall inte behöva flytta sin röst....utan allt skulle vara klart så länge en bybo åker....oavsett vem av mig och rasmus....så Nej...därav 1% bara,,,,för då har han gjort ngt udda på resan här idagTänk om det är så! Tänk om det är så att man inte kan avgöra vem av er som är det för att Isaac är Carmilla?
Jag kan göra det om ni vill,.,..,,,men jag kommer inte vara på platrs vid ngn enhet för att byta tillbaka om det behövs när basse vaknar....Sa inte du att du skulle rösta på dig själv @StradhLestat eller tar du tillbaka det?
@Basenanji VAR ÄR DU??? Vi måste reda ut detta nu!
Nej, gör inte det. Sker det en plötslig vändning kan din röst vara det som det hänger på. Det kan hända saker på slutet som ingen av oss räknat med även om det just nu känns satt i sten.Jag kan göra det om ni vill,.,..,,,men jag kommer inte vara på platrs vid ngn enhet för att byta tillbaka om det behövs när basse vaknar....
Eller gör det...Men jag står föär mitt ord... är det majoritet röster på mig, så röstar jag där själv
Röst: @StradhLestat