Varulv Carmilla vs. Dracula - Runda 4

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Jag tar tillbaka. Jag står på mig och står kvar. Något säger mig att jag kommer göra ett grovt misstag om jag röstar på Rasmus.

Om det här innebär slutet för byn så får jag ta det på mig. Men oavsett har spelet varit kul.

RasmusL

Champion
Jag vet ju att du röstat på mig en massa @damogn redan från start och om jag var ulv hade jag väl nackat åtminstone någon av dig eller stradh! Annars var ju utkomsten av den här rundan ganska given iom 2 spelare redan är mot mig direkt! Men jag är bybo, därför bllev du inte mördad!!!

damogn

Hero
Jag vet ju att du röstat på mig en massa @damogn redan från start och om jag var ulv hade jag väl nackat åtminstone någon av dig eller stradh! Annars var ju utkomsten av den här rundan ganska given iom 2 spelare redan är mot mig direkt! Men jag är bybo, därför bllev du inte mördad!!!
Om du är bybo så har du haft ett helgons tålamod med mig! Det måste jag säga (det gäller även Sysp och andra)

Och jag förstår att det är avgörande och ledsen att jag inte har mer att gå på, men jag blir inte klok på alla poster.
Det jag menade är det ÄR iaf någon typ av gräv....så lite har det varit detta partiet...
Jag har motiverat en teori på varför en tuggis skulle gå på den väktade (om vi inte skickat ut väktaren, men det kunde tuggisen inte veta) siaren...
Sen har jag följt hur folk agerar ur tänket kan detta vara ett sätt att 1. vaska fram motståndarvampyren och 2. vilseleda byn och se grön ut.
1.an har i princip inte gett någon utdelning...
MEN
2:an har Rasmus nosat i vid minst 2 tillfällen..... Så där är det bästa grävet jag fått fram.....att jag ville vänta med att outa det var enkelt.,.. jag hoppades på att pressa fram ett tecken till...det kom inte.... att jag lämnade testamentet var för att jag trodde jag skulle bli nattmördad.... När jag inte blev det behövde jag fundera lite på varför...och kom då fram till att Rasmus redan hade lyckats plantera lite misstanke mot mig...som han har HÅRDODLAT denna runda...utan att egentligen presentera ngt alls

damogn

Hero
@Sömniga Isaac kommer inte byta, så vi måste gå på dig. Vi kan inte ha uppdelade röster. Jag vet verkligen inte vad jag ska tro, jag är först jättesäker på att Rasmus är ulv, sen är jag säker på att du är det. Kan ni inte bara vara ärliga? :D

Nu, hemkommer efter utemiddagen med familjen, så tänkte jag sätta mig i soffa.

Last will and testament: (om rösterna står sig nu)
Isak får stå med Hundhuvudet.... OM han själv inte är carmilla....då står han med seger...
Jag åker.... jag har inget -2 skydd, så även om basse inte vaknar, så är det kört för mig...
Ses i eftersnacket...där jag till 99% kommer kunna säga "Told you so" ;)
1% är om isak är camilla :p

damogn

Hero

Isak får stå med Hundhuvudet.... OM han själv inte är carmilla....då står han med seger...
Jag åker.... jag har inget -2 skydd, så även om basse inte vaknar, så är det kört för mig...
Tänk om det är så! Tänk om det är så att man inte kan avgöra vem av er som är det för att Isaac är Carmilla?

damogn

Hero
Jag tar tillbaka. Jag står på mig och står kvar. Något säger mig att jag kommer göra ett grovt misstag om jag röstar på Rasmus.

Om det här innebär slutet för byn så får jag ta det på mig. Men oavsett har spelet varit kul.
Detta är lite rödande väl?

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor

Om det du säger är sant så får du skälla på mig i eftersnacket ^^ Jag ska dock säga att jag fortfarande hyser en oro, som är helt ogrundad, att det finns en risk att varken du eller Rasmus är bovarna i dramat. Men den risken lär ju var obefintlig.

Tänk om det är så! Tänk om det är så att man inte kan avgöra vem av er som är det för att Isaac är Carmilla?
Det är ju inte helt omöjligt... Men jag tror det inte.... han skulle i så fall inte behöva flytta sin röst....utan allt skulle vara klart så länge en bybo åker....oavsett vem av mig och rasmus....så Nej...därav 1% bara,,,,för då har han gjort ngt udda på resan här idag

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Jag kan göra det om ni vill,.,..,,,men jag kommer inte vara på platrs vid ngn enhet för att byta tillbaka om det behövs när basse vaknar....
Nej, gör inte det. Sker det en plötslig vändning kan din röst vara det som det hänger på. Det kan hända saker på slutet som ingen av oss räknat med även om det just nu känns satt i sten.