Varulv Carmilla vs. Dracula - Spelet är slut

BiobunkerVII

Kaoskardinal
@Sidd som SL säger var jag inte bakfull utan väktade Vimes. Kasst att missa halva R1, körde också ihop sig på söndagen så berget av text att ta sig igenom för att kunna delta vettigt R1 blev för mycket. Note to self anmäl dig inte till spel när du inte har tid

Jag tyckte för övrigt att Sidds försvar mot Basses anklagan var så dåligt att jag var helt övertygad om att Basse var D och kastade nykonverterade SIdd under bussen

Brynolf

Orange
Det är bra min son! Låt övertygelsens låga brinna klart och sant!

Basenanji måste vara ulv! Han bara måste vara det!!

😘
Nämen i det här partiet hade jag nog dig i det grönaste fältet tills Vimes och Häger började hitta på ascoola teorier om hur du och Sidd hade värsta ulvplanen på gång. Sen var det kört i mitt lilla huve.

Nämen i det här partiet hade jag nog dig i det grönaste fältet tills Vimes och Häger började hitta på ascoola teorier om hur du och Sidd hade värsta ulvplanen på gång. Sen var det kört i mitt lilla huve.
Den ulvplanen oroade mig rejält i spelet...men jag var tvungen att gå på en linje där...och jag valde att tro på Basse..... Såg det lite som att om Basse bluffade där, så var byn för långt efter ändå....att vår enda vinstcjhans var att D rök där och vi "bara" hade Carmilla kvar att hitta

Big Mama

Hur länge kan man kalla sig ny
I läktarchatten hoppades vi att Basse var Dracula och hade konverterat Sidd bara för att slänga honom under bussen för grönpoäng. Det hade varit väldigt V:tM!)
Fanns en läktarchatt?

Vimes

Vitlöksförsäljare
ok så en del som inte är sämst utan nattmördas kan också va med.
Min sambo frågade mig för någon dag sedan om det var varulvsspel ("eftersom du sitter och glor i mobilen"). Jag sa att det var det, men att jag blivit nattmördad. Då frågade hon om jag "är så dålig?!" (hon tycker nog att det är orimligt med tanke på hur mycket jag spelar). Jag försökte förklara att det inte var så utan att det här med att bli nattmördad snarare innebär att man spelat bra och att det var BioBunkers fel att jag var död. Men hon bara skrattade åt "BioBunker" och gick ut till stallet istället.

Basenanji

Din favoritulv!
Anmäl dig till Muncon
…okej låter ku jättekul och allt men jsg tror att jag mest är intreserad av öl och varulvsprat? Kan man komma förbi och ”bara” dricka öl eller måste jag spela ett navelskådande friformspel med Genesis i fyra timmar först? 😉

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Min sambo frågade mig för någon dag sedan om det var varulvsspel ("eftersom du sitter och glor i mobilen"). Jag sa att det var det, men att jag blivit nattmördad. Då frågade hon om jag "är så dålig?!" (hon tycker nog att det är orimligt med tanke på hur mycket jag spelar). Jag försökte förklara att det inte var så utan att det här med att bli nattmördad snarare innebär att man spelat bra och att det var BioBunkers fel att jag var död. Men hon bara skrattade åt "BioBunker" och gick ut till stallet istället.
jag kommer rösta på Vimes i alla rundor resten av året, har du synpunkter på det kan du ju gå ut i stallet