StradhLestat
Hero
Norsferatu är fördriven....för nuView attachment 22474
Dracula snackar med sig själv i skuggorna…
Norsferatu är fördriven....för nuView attachment 22474
Dracula snackar med sig själv i skuggorna…
Äh, skyll inte på tidsbrist! Våga spela kass, helt enkelt! Det går snabbt!Note to self anmäl dig inte till spel när du inte har tid
En bättre lärdom är att anmäla sig ändå och avboka allt och/eller fräsa argt åt familj och vänner som undrar varför man sitter och läser på mobilen, tänker jag.Note to self anmäl dig inte till spel när du inte har tid
Lite som jag gjorde for real igår kvällEn bättre lärdom är att anmäla sig ändå och avboka allt och/eller fräsa argt åt familj och vänner som undrar varför man sitter och läser på mobilen, tänker jag.
ja eller så var det här mitt 4-d-drag för att få er att sluta tjata?En bättre lärdom är att anmäla sig ändå och avboka allt och/eller fräsa argt åt familj och vänner som undrar varför man sitter och läser på mobilen, tänker jag.
Nämen i det här partiet hade jag nog dig i det grönaste fältet tills Vimes och Häger började hitta på ascoola teorier om hur du och Sidd hade värsta ulvplanen på gång. Sen var det kört i mitt lilla huve.Det är bra min son! Låt övertygelsens låga brinna klart och sant!
Basenanji måste vara ulv! Han bara måste vara det!!
Den ulvplanen oroade mig rejält i spelet...men jag var tvungen att gå på en linje där...och jag valde att tro på Basse..... Såg det lite som att om Basse bluffade där, så var byn för långt efter ändå....att vår enda vinstcjhans var att D rök där och vi "bara" hade Carmilla kvar att hittaNämen i det här partiet hade jag nog dig i det grönaste fältet tills Vimes och Häger började hitta på ascoola teorier om hur du och Sidd hade värsta ulvplanen på gång. Sen var det kört i mitt lilla huve.
Fanns en läktarchatt?I läktarchatten hoppades vi att Basse var Dracula och hade konverterat Sidd bara för att slänga honom under bussen för grönpoäng. Det hade varit väldigt V:tM!)
Alltid!Fanns en läktarchatt?
Asså vi som är sämst på att spela och åker ut tidigt har ibland en chat där vi drygar oss och ”vet” hur landet liggerAlltid!
för att SL vet allt?Varför är det inte kutym att bjuda in SL till läktaren?
Min sambo frågade mig för någon dag sedan om det var varulvsspel ("eftersom du sitter och glor i mobilen"). Jag sa att det var det, men att jag blivit nattmördad. Då frågade hon om jag "är så dålig?!" (hon tycker nog att det är orimligt med tanke på hur mycket jag spelar). Jag försökte förklara att det inte var så utan att det här med att bli nattmördad snarare innebär att man spelat bra och att det var BioBunkers fel att jag var död. Men hon bara skrattade åt "BioBunker" och gick ut till stallet istället.ok så en del som inte är sämst utan nattmördas kan också va med.
Jag tycker att du är great @BiobunkerVII! Jag går minsann inte ut till nåt stall!Men hon bara skrattade åt "BioBunker" och gick ut till stallet istället.
…okej låter ku jättekul och allt men jsg tror att jag mest är intreserad av öl och varulvsprat? Kan man komma förbi och ”bara” dricka öl eller måste jag spela ett navelskådande friformspel med Genesis i fyra timmar först?Anmäl dig till Muncon
jag kommer rösta på Vimes i alla rundor resten av året, har du synpunkter på det kan du ju gå ut i stalletMin sambo frågade mig för någon dag sedan om det var varulvsspel ("eftersom du sitter och glor i mobilen"). Jag sa att det var det, men att jag blivit nattmördad. Då frågade hon om jag "är så dålig?!" (hon tycker nog att det är orimligt med tanke på hur mycket jag spelar). Jag försökte förklara att det inte var så utan att det här med att bli nattmördad snarare innebär att man spelat bra och att det var BioBunkers fel att jag var död. Men hon bara skrattade åt "BioBunker" och gick ut till stallet istället.
Man måste ha en biljett....det är steg ETT…okej låter ku jättekul och allt men jsg tror att jag mest är intreserad av öl och varulvsprat? Kan man komma förbi och ”bara” dricka öl eller måste jag spela ett navelskådande friformspel med Genesis i fyra timmar först?