medelåldersdvärg
Veteran
en sak som stör mig ganska mycket (en av de enda i hela eon måste jag säga, för jag vill inte klassas som "regelbög", eller vad det nu hette, för det (även om jag inte förstår vad bög har med det hela och göra...) är att det i alverboken står att léaram ska vara överlägset bäst på smide av alverna, de kan tom jämföras med dvärgarna, om typ sanari ej får bruka magi... hur kommer det sig då att léarams svärd inte har mer i brytvärde än de andras? det svärd jag nu främst tänker på är carwelan, det står inte om att det har bättre brytvärde om det kommer från alarrin än om det kommer från sunari... sen har vi lelldorin, niamh mm som också har 16 samt 15 i BV... det känns lite onödigt att det flera ggr i boken sägs att léaram gör de absolut tåligaste svärden av alverna, men att den extra lilla detaljen inte har någon praktisk användning...
skulle gärna vilja ha något tips så att man kan fixa till detta.. jag vet liksom inte om jag ska höja léarams BV eller sänka de andras... nån idé??
ville bara vara den förste med 'idiotstämpel' på mig... =P
skulle gärna vilja ha något tips så att man kan fixa till detta.. jag vet liksom inte om jag ska höja léarams BV eller sänka de andras... nån idé??
ville bara vara den förste med 'idiotstämpel' på mig... =P