Hur länge ska man egentligen behöva vänta innan cell går ut med någon antydan till inftomation om geminis framtid? Det verkar onekligen mer och mer som om de har bestämt sig för att lägga ner Gemini totalt, alternativt är extremt sega vad gäller att hitta något spelföretag som de kan lägga ut geminitillverkningen på... Någon som har koll på hur lång tid de ville ha på sig innan de gick ut med info senast det begav sig (en diskution för LÄNGE sedan...)?
Jag har ärligt talat ingen som helst förståelse för vad cell håller på med - figurspelstillverkning kan bli lönsamt, även om det är en svår marknad att slå sig in på, men att ge ut femtioelva figurspel samtidigt verkar tämligen vådligt... Om kontakten med spelarna på figurspelssidan dessutom är lika värdelös som kontakten med geminispelarna så gissar jag att Cell Entertainment inte kommer att överleva särskilt länge...
/Odd
Jag har ärligt talat ingen som helst förståelse för vad cell håller på med - figurspelstillverkning kan bli lönsamt, även om det är en svår marknad att slå sig in på, men att ge ut femtioelva figurspel samtidigt verkar tämligen vådligt... Om kontakten med spelarna på figurspelssidan dessutom är lika värdelös som kontakten med geminispelarna så gissar jag att Cell Entertainment inte kommer att överleva särskilt länge...
/Odd