Re: Well...
Varför bryr du dig, egentligen? Att TV4 är totala helylleidioter är väl allmänt känt vid det här laget? (Det började någongång då de började sända dubbad hongkongfilm).
Den rimliga tolkningen av uttalandet är väl snarare "Massor av våra tittare vill ha Alias i repris, intresset för Buffy är betydligt lägre, så vi prioriterar upp det mest önskade programmet". Sedan må Alias vara hur kasst som helst, TV4s tittare tycker uppenbarligen inte det, och sedan kan det säga väldigt mycket om TV4s tittare förvisso, för även om jag tycker att Buffy är ganska värdelöst är Alias än sämre. Så vad är då kontentan av det här? Jo, TV4 suger klart rejält med mest, men det är i grund och botten folks dåliga smak man har att skylla. Likfullt ett gott skäl att göra som jag och överge TV-tittandet fullständigt, åtminstone kanaler som inte sänder från Sverige. Vill man se en serie som Buffy i sin helhet rekommenderar jag piratkopiering. Det blir så mycket smidigare, och man slipper slita sitt hår över engelska kapitalisters programtablåer (och kan dessutom känna att man ger TV4 en känga). Dessutom kan man se så mycket av serien man vill i ett streck - tämligen överlägset reguljära sändningar 04.00 på TV4+. Helt enligt min enkla åsikt, då.
- Ymir, tycker till