K König Hero Joined 28 May 2001 Messages 910 Location Stockholm 3 Aug 2001 #21 Varför håller vi inte den här... ...diskussionen privat? Just det man går inte upp i level annars /images/icons/smile.gif "When the DM laughs it is already to late"
Varför håller vi inte den här... ...diskussionen privat? Just det man går inte upp i level annars /images/icons/smile.gif "When the DM laughs it is already to late"
G Gabri L Warrior Joined 7 Jun 2001 Messages 384 Location Sättra, Sverige 3 Aug 2001 #22 Jo, det ska jag säga dig Heh, lite kul måste man få ha på fredagar... "Slå en t4:a, det går bättre då..."
Jo, det ska jag säga dig Heh, lite kul måste man få ha på fredagar... "Slå en t4:a, det går bättre då..."
C Caen Ka-sun-dor Hero Joined 26 Apr 2001 Messages 1,512 Location Stockholm 3 Aug 2001 #23 Re: Varför håller vi inte den här... Vad menar du med det....tror du att dom gör något åt leveln på admin annars? Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.
Re: Varför håller vi inte den här... Vad menar du med det....tror du att dom gör något åt leveln på admin annars? Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.
T Tamshan Warrior Joined 23 May 2001 Messages 256 Location Caves of Grolambat 3 Aug 2001 #24 Re: Håller med... Ja, gubben med de olika magiska föremålen gillade jag också skarpt. Det där är en typisk grej som spelare aldrig lär sig Även om vi i mitt spelgäng kanske inte på en gång går över till dessa förmulär ska jag definitivt printa ut den där gubben till var och en.
Re: Håller med... Ja, gubben med de olika magiska föremålen gillade jag också skarpt. Det där är en typisk grej som spelare aldrig lär sig Även om vi i mitt spelgäng kanske inte på en gång går över till dessa förmulär ska jag definitivt printa ut den där gubben till var och en.
T Tamshan Warrior Joined 23 May 2001 Messages 256 Location Caves of Grolambat 3 Aug 2001 #25 Admins? Heh admin.. de är ju så extremt aktiva på detta forum
C Caen Ka-sun-dor Hero Joined 26 Apr 2001 Messages 1,512 Location Stockholm 3 Aug 2001 #26 Re: Admins? Förresten har du lagt märke till att det är Tamshan, Caen, Gabri L och König som står för det mesta av inläggen på det här forumet..... Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.
Re: Admins? Förresten har du lagt märke till att det är Tamshan, Caen, Gabri L och König som står för det mesta av inläggen på det här forumet..... Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.
K König Hero Joined 28 May 2001 Messages 910 Location Stockholm 3 Aug 2001 #27 Re: Håller med... Får flashbacks.....Drakar och demoner....gubben där Kp var fördelat på kroppsdelarna. Spelarna brukade rita dit vilken rustningen de hade osv..... "When the DM laughs it is already to late"
Re: Håller med... Får flashbacks.....Drakar och demoner....gubben där Kp var fördelat på kroppsdelarna. Spelarna brukade rita dit vilken rustningen de hade osv..... "When the DM laughs it is already to late"
K König Hero Joined 28 May 2001 Messages 910 Location Stockholm 3 Aug 2001 #28 Re: Admins? Några har nog semester dilandau m.fl. "When the DM laughs it is already to late"
W Widde Warrior Joined 9 Jun 2000 Messages 231 Location Uppsala 4 Aug 2001 #29 REprimander skall det väl vara :-) [NT] Ju!
S Staffan Myrmidon Joined 7 Jun 2000 Messages 4,228 Location Lund 5 Aug 2001 #30 Kolla www.rpgsheets.com. Min favorit heter något i stil med "Mad Irishman's 3e sheet (Faerun version)". /Staffan "Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather
Kolla www.rpgsheets.com. Min favorit heter något i stil med "Mad Irishman's 3e sheet (Faerun version)". /Staffan "Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather
Magnus Seter Ansvarig utgivare Staff member Joined 24 Nov 2000 Messages 12,761 Location Stockholm 5 Aug 2001 #31 Tror inte vi har nåra admins på detta forum (NT) nt Inspirera. Engagera. Överraska. www.houdini.se
C Caen Ka-sun-dor Hero Joined 26 Apr 2001 Messages 1,512 Location Stockholm 5 Aug 2001 #32 Jaha....det förklarar något.....(NT) h Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.
S Sereg_UBBT Swashbuckler Joined 17 May 2000 Messages 2,486 Location Sektor 242, Norra hemisfären 5 Aug 2001 #33 chrull är moderator [nt] en te <A HREF="http://andreas.cx/alphaomega" target="_new">http://andreas.cx/alphaomega</A> | Nr. 10 - finns snart på ett internet nära dig!
chrull är moderator [nt] en te <A HREF="http://andreas.cx/alphaomega" target="_new">http://andreas.cx/alphaomega</A> | Nr. 10 - finns snart på ett internet nära dig!
C Caen Ka-sun-dor Hero Joined 26 Apr 2001 Messages 1,512 Location Stockholm 5 Aug 2001 #34 Ja då så! h Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.