Nekromanti chars

Storuggla

Champion
Du det där testet behöver du inte oroa dig för, det är ju helt uppfuckat. Jag blev Obi-wan Kenobi för fan!

Storuggla, nähädu

Ackerfors

Alas, your rapids!
</p>

Fiercely dedicated to bringing an end to corruption and exploitation, you are a strong-willed and courageous force of light.

Ivanova is always right. I will listen to Ivanova. I will not ignore Ivanova's recommendations. Ivanova is God.

---

...För jag har ju en susning vem personen är eftersom jag inte sett Babylon 5... :gremfrown:

thark

Hero
Fan, ska man bli orolig nu?

Data

A controlled personality with a vast range of skills and behavior, you are often intrigued by the people and places surrounding you.

Marcus J

Hero
Worf

A somber tactician who keeps emotional flares in check, you bravely refuse to back down when fighting for matters of honor.

Perhaps today is a good day to die!

Tydligen så är det jag, kanske inte så dåligt ändå! (Fast jag har ingen aning om vem det är)

/Marcus kanske skulle börja titta på Star Trek?

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jag har gjort testet förut och har tydligen inte ändrat åsikt, för jag blev Data den här gången också.

Jag vill ju vara Mr. Spock och inte någon patetisk kopia!

/tobias

walium

Ganska töntig, faktiskt
</p>

Tja, Sam kan jag verkligen sympatisera med så det känns som en rätt träffande karaktär.

Storuggla

Champion
Re: Äg! G'Kar

Va? Är det är verkligen G'Kar på bilden? Det ser ju mer ut som tjommen med svärdet som blir hans bodyguard i... uhhh... tredje-fjärde säsongen väl? G'Kar... alltså... Krille, a little help here?

Storuggla, åkallar B5-gurun

Svarte Faraonen

ром и смерть
Hrrm

James T. Kirk

An impassioned commander with more respect for individuals than for authority, you have a no-holds-barred approach to life and its obstacles.

</p>

Så jag tvingas vara Kirk? Någon måste väl, men... kunde det inte vara någon annan?

Feuflux

omjonasson.se
Hurra!

Hurra! Ett fånigt test som vem som helst kan svara på och spamma ner OT-forumet utan eftertanke och sans. :gremlaugh:

Jag har blivit Data i ett test förut (minns inte om det var det här) men blev Sam den här gången. Det är fullt möjligt att Sam liknar mig (och tvärtom) men jag tycker alla bitar i Lotr-trilogin med Sam och Frodo i är sega så jag tänker ändå bli förolämpad. :gremsmile: