Nekromanti Chock - "Box fresh"

lilla kniven

Veteran
Hej allihopa,
jag hittade precis en Chock-box i en flyttkartong jag sedan länge glömt. Innehållet är märkligt nog i perfekt skick, förmodligen helt och hållet oanvänt. Formulären med förskapade karaktärer är oskurna och böckerna otummade. Allting hade faktiskt sett ut som om det precis lämnat tryckeriet om inte ett av lådans hörn varit uppsprucken. Finns det rollspelsarkeolog som kan tänkas vara intresserade?

lilla kniven

Veteran
Min beskrivning var visst lite förhastad såg jag nu. Bladet med exempelkaraktärer är delat och två av de medföljande formulärerna ifyllda. Den tjugotreåriga advokaten Jacuqelin Prost och den lika unga fotomodellen Tina White. Ser aldrig ut som om de börjat spela dock, de är inte ifyllda ordentligt. Prost påstås vara både mycket smart och klyftig, språkbegåvad och kunnig om det ockulta, men backar inte upp det med någr afärdigheter. White kan uppenbarligen slåss lite, men det är allt.
Som plåster på såren finns dock ett reklambrev från AB Jan Edman "Sveriges ledande distributör av rollspel med tillbehör" med titeln "Rollspel, din nya hobby."

Jag har ingen aning om vad ett skäligt pris för spelet skulle kunna vara. Såg några annonser i natt med priser från 100 till 3000. Det senare var förvisso en komplett Chocksamling, med alla expansioner och äventyr.
Ge mig förslag på pris och hur man löser frakt. Vill ni sköta det med privatmeddelanden går det förstås utmärkt. Jag finns förmodligen i närheten av Göteborg en månad.