Nekromanti Chronophia

Sodivra

Champion
Okej okej okej

Tja, allt överdrivet i modulerna gillar inte jag heller..
Resten är bra! /images/icons/wink.gif
Fattar inte riktigt att ingen gillar snälla troll..?

/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\

Ha! Tre moderatorer som skrattar åt Saurus inlägg!! Det är ganska coolt.... Hela forumet tar avstånd från homofobin( och den underbart fina och väl motiverade antichronopismen i saurus inlägg...)

Detta måste vara en av DoD-forumets bästa dagar någonsin!

Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.

Kitzune

Swashbuckler
Titta inte här ni andra !

*Kitzune smyger in ett inlägg*

Nåväl, Arvidos. Det här stannar mellan dig och mig - okej ?

*Kitzune viskar för att ingen annan ska höra*

<I>Jag tycker också om de gulliga trollen ... ibland </I>

/Alexander Gyhlesten

"Vigvatten: Smidigt diväteoxid"

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Re: Håller med

Nej, så uselt som det sägs är Chronopia inte. Faktum är att jag ser det och Ereb som två rätt halvtaskiga världar som man kan spela i när man inte har något bättre för sig. Jag själv spelleder inte i någon av dem.

För att sedan ta upp "homobögstad", önskar jag att du i framtiden håller käften om din homofobi här på forumet, utan uttrycker dig som en människa med mer än fördomar innanför pannbenet.

"Inte går att klara"? Vad menas med att "klara" en rollspelsvärld *konfys*?

Sedan jag skaffade min värjkäpp är spelarna mycket lugnare...

- Bobby

DunkLspiel

Veteran

---"Inte går att klara"? Vad menas med att "klara" en rollspelsvärld *konfys*?---

Det svaret får du nog vänta på då den gode Saurus antagligen skriver privata ursäkter just nu.
Ena stunden är man lite nere och efter ett par inlägg av trångsynta ynglingar är man genast på topp. Det är härligt!
(är det förresten inte någon som har lust att sälja en 'svärd och svartkonst' till mig)

'Beter man sig dumt får man respekt'

Pendragon

Swashbuckler
jag gör det här kortfattat och lättförståeligt.

*WHACK*

märk väl, konstruktivt nämdes inte ovan... det är jag för trött för...

Det jag inte gillar med DoD är att det är så jefla svårt att få highscore och extraliv... och inget godmode finns det heller...

Om du trampar i klaveret ha åtmistone vett att stå still

Adragoor

Warrior

>"Inte går att klara"? Vad menas med att "klara" en rollspelsvärld *konfys*?

Personligen tror jag att det är när man har dödat alla andra intelligenta varelser och sitter på sina 10 ton guld och undrar vad man nu ska ha sitt trehandssvärd och sin 28 tons stridshammare till...

Agh zadrau pôtul ilur Exarhep iz zanashrob bugd agh stâzob majât-snoshgronk tiul rausuga...

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Lite trevligare ton om jag får be! ...

Du behöver inte håna folk bara för att du är moderator. Och absolut inte fjärta på dem.

/Dante - inte helt allvarlig, men ändå lite.

Re: Lite trevligare ton om jag får be! ...

Jag vill försvara sereg. Jag tyckte att hans inlägg var motiverat, kärnfullt och bra. Du själv skrattade hysteriskt åt Saurus, så det så!

Indirekt...

..var det saurus inlägg du skrattade åt iom att Widdes inlägg var ironiskt om saurus inlägg. Så det så! Försök inte slingra dig undan.....Muhaahaahhaaa!! Got ya!

Widde

Warrior
Men å andra sidan ...

... var mitt inlägg faktiskt mest riktat åt det eviga ställningskriget mellan Chronophister och Erebiter som med jämna mellanrum flammar upp. Saurus uttryckte sig kanske lite klumpigt, men det var inte honom personligen jag ville åt. Det kanske var jag som gjorde fel när jag tog hans inlägg som avstamp för mina ironiska excesser. Men jag tycker fortfarande att när man diskuterar sedan länge utgångna rollspel/supplement, så räcker det inte att säga att det ena suger fett och det andra är kung. Sakargument, mina vänner. Sakargument!

-Widde <--- som tycker att Justice Inc. och Flashing Blades råkkar, medan AdventureQuest: Jaern är patetiskt uselt.

Ooops, nu var jag visst ironisk igen ...

-W

Re: Men å andra sidan ...

Nä du, jag förstår dig. Men jag blev bara så glad av seregs inlägg....Muhaaahhaaaaa I fart in the general direction of xxxx är ett så bra inlägg enligt mig, för det gör mig glad.

*ler*

MVH

Ofeig

Warrior
Håller med ovanstående

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!